Hallo,
is het mogelijk om een verwijderd bericht nog terug te halen? Ik heb zojuist als administrator een bericht verwijderd maar dat had eigenlijk niet gemoeten. Kan ik dat nog terug halen?
Verwijderde berichten terug halen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Verwijderde berichten terug halen
Helaas kan dat alleen indien je een back-up hebt waarin het bericht nog wel staat. In dat geval ben je echter wel alles kwijt wat er op je forum geplaatst is nadat je die back-up hebt gemaakt.
Verplaatst van Algemene Onderwerpen naar 3.0 Support

Verplaatst van Algemene Onderwerpen naar 3.0 Support
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
- marian0810
- Contacteer:
Re: Verwijderde berichten terug halen
Er is wel dit: http://www.code-w.org/viewtopic.php?f=5&t=6Jim schreef:In dat geval ben je echter wel alles kwijt wat er op je forum geplaatst is nadat je die back-up hebt gemaakt.