image resize omzeilen... en mods terugvinden?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
steene

image resize omzeilen... en mods terugvinden?

Bericht door steene » 28 mei 2010, 21:57

• Adres van je forum: http://www.logopedia.be
    Event. modificaties op je forum:vanalles
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nee
    Wat is het probleem?
Ik zou graag op een of andere manier te weten komen welke mods ik heb geïnstalleerd op mijn forum.
Bij de .mods tab op de beheerderpagina vind ik alleen alles terug van de portal die geïnstalleerd is.
Daarnaast heb ik nog 1 tab: beheer pagina's maar daar kan ik enkel alle statische pagina's terugvinden.

Een ander probleem is dat ik zeker weet dat ik een image resize mod heb geïnstalleerd. Dat werkt prima op het forum maar voor de statische pagina zijn de instelling iets te klein. Daarom wil ik die mod op de statische pagina's niet laten werken. Kan dit?

..

steene

Re: image resize omzeilen... en mods terugvinden?

Bericht door steene » 31 mei 2010, 13:20

De image resize heb ik omzeild door phpbb code in te voegen met die specifieke html code.
zo heeft het gewerkt.

Maar ik weet nog steeds geen lijst van de door mij (en Pietje) geinstalleeerde mods terug te vinden

Jeroen

Bericht door Jeroen » 31 mei 2010, 13:24

steene schreef:Maar ik weet nog steeds geen lijst van de door mij (en Pietje) geinstalleeerde mods terug te vinden
Die zal je ook nergens vinden, tenzij je ze allemaal met AutoMOD geïnstalleerd hebt.
Je moet zelf goed bijhouden wat je installeert/laat installeren ;)
Jeroen

EelkeB

Bericht door EelkeB » 02 jun 2010, 13:16

Mods zijn modificaties, en ook echt niks anders dan dat; wijzigingen aan de programmacode van phpBB. Je kunt met een programma als WinMerge (neem voor het gemak even aan dat je Windows gebruikt, voor andere platforms zijn er ook alternatieven) bekijken wat de verschillen zijn met een standaard phpBB-pakket (dan vanzelfsprekend wel dezelfde versie nemen). Hiermee zou je een eind moeten komen (een mod die netjes in elkaar zit zal ook bij de delen die hij aanpast commentaar opnemen om welke mod het gaat).
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

Gesloten