Zoekmachine vriendelijke URL's?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Zoekmachine vriendelijke URL's?
Ik heb deze mod ook geïnstalleerd, maar ik weet niet zo goed wat ik in de verschillende vakken moet invullen.
{ FORUM_SEO_KEY }: bv: naamforum.nl/algemeen/topic ?
{ FORUM_SEO_KEY_EXPLAIN }
{ FORUM_SEO_DESC }: hier een beschrijving?
{ FORUM_SEO_DESC_EXPLAIN }
{ FORUM_SEO_BOTTOM }: ik heb geen idee wat ik hier zou moeten invullen
{ FORUM_SEO_BOTTOM_EXPLAIN }
{ FORUM_SEO_KEY }: bv: naamforum.nl/algemeen/topic ?
{ FORUM_SEO_KEY_EXPLAIN }
{ FORUM_SEO_DESC }: hier een beschrijving?
{ FORUM_SEO_DESC_EXPLAIN }
{ FORUM_SEO_BOTTOM }: ik heb geen idee wat ik hier zou moeten invullen
{ FORUM_SEO_BOTTOM_EXPLAIN }
Re: Zoekmachine vriendelijke URL's?
Topic gesplitst, graag voortaan zelf een nieuw topic openen ipv een topic te kapen.
Ok, ik zal het onthouden 

maar kan iemand me hiermee helPen?
Ik zou is beginnen met de NL bestanden te plaatsen, dit kan ook door de map language/en te kopieren en nl te noemen.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Ik heb geprobeerd die map te kopiëren én ik heb de NL vertaling geprobeerd, maarhij blijft het bovenstaande aangeven en ik weet dus niet wat ik daarachter in de vakken in moet vullen.
Als je dit soort strings te zien krijgt, { TEXT }, betekent dat gewoon dat de vertaling niet gevonden kan worden. Óf je hebt de taalwijzigingen die je voor de /language/en/ bestanden moest doen niet (goed) doorgevoerd op de Nederlandse bestanden, óf je hebt bepaalde bestanden die je naar /language/en/ moest uploaden niet naar /language/nl/ geuploaded.
Veel andere oorzaken kunnen er niet zijn, tenzij de MOD auteur strings gebruikt die nergens gedefineerd worden, maar die kans is vrij klein.
Veel andere oorzaken kunnen er niet zijn, tenzij de MOD auteur strings gebruikt die nergens gedefineerd worden, maar die kans is vrij klein.
Jeroen