Adres van je forum: http://www.heraclesforum.nl
Event. modificaties op je forum: Geen
Wanneer ontstond het probleem? Direct
phpBB versie: Nieuwste
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Alleen instellingen
Wat is het probleem?
Ik wil graag de achtergrond (wat blauw is bij prosilver) graag veranderen naar een eigen afbeelding
Helaas kan ik hem zo niet vinden onder themabewerker. Waar o waar kan ik hem veranderen?
Alvast bedankt
Header veranderen (achter titel)
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
Re: Header veranderen (achter titel)
De blauwe achtergrond is een afbeelding, namelijk bg_header.gif:
Die zou je dus kunnen aanpassen naar wens
/styles/prosilver/theme/images/bg_header.gif
Die zou je dus kunnen aanpassen naar wens

Jeroen
-
Perfect dankjewel.
Is er niet ergens een handleiding te vinden over de header?
Want helaas is de banner die ik heb is te lang voor de header. Natuurlijk kan ik de banner aanpassen na de lengte. Maar is de lengte van de header ook te veranderen?
Is er niet ergens een handleiding te vinden over de header?
Want helaas is de banner die ik heb is te lang voor de header. Natuurlijk kan ik de banner aanpassen na de lengte. Maar is de lengte van de header ook te veranderen?
De lengte van de header veranderd mee als je de lengte/breedte van het hele forum aanpast.
Dit wiki artikel gaat over het versmallen van je forum, maar als je die waardes i.p.v. kleiner, groter maakt dan doe je natuurlijk het tegenovergestelde van versmallen
Dit wiki artikel gaat over het versmallen van je forum, maar als je die waardes i.p.v. kleiner, groter maakt dan doe je natuurlijk het tegenovergestelde van versmallen

Jeroen
-
Ik begrijp dat Overall_header.htm de pagina is met de header. Helaas ben ik er nog niet achter gekomen hoe ik de header kan vergroten. Zou je mij is een stukje verder kunnen helpen?