forumoverzicht

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
ringo1

forumoverzicht

Bericht door ringo1 » 21 mei 2010, 18:35

hallo, ik ben een leek in het maken van een forum en heb hier over een paar vraagjes,
ik ben dus bezig met een forum aan het maken, de topics dien op het forumoverzicht staan onderverdeeld in verschillende groepen hoe maak ik dat aan?
Verplaatst van 3.0 Stijlen
- Pietje

Jeroen

Re: forumoverzicht

Bericht door Jeroen » 21 mei 2010, 18:41

Als ze al in verschillende groepen staan, weet je toch hoe je dat gedaan hebt? :?
In ieder geval, je moet eerst een categorie aanmaken en daarna in die categorie een forum. Je kan in het dropdown menu tijdens het aanmaken van een forum kiezen of je een forum of een categorie wil maken.

Voortaan a.u.b. iets specifieker zijn en duidelijker omschrijven wat je precies wilt bereiken.
Jeroen

ringo1

Re: forumoverzicht

Bericht door ringo1 » 21 mei 2010, 18:49

hallo pietje, bij forumbeheer staat er yuor first forum mag ik dat verwijderen?
daar onder staat er creéer nieuw forum, moet ik daar al mijn topics in maken die op het forumoverzicht moeten komen? het zou iets moeten worden zoals deze site http://www.witvisforum.be/index.php . kunt ge mij daar bij helpen? alvast bedankt

Gesloten