'Automatische opruiming van forums' uitzetten

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Imense
Contacteer:

'Automatische opruiming van forums' uitzetten

Bericht door Imense » 16 mei 2010, 16:08

• Adres van je forum: http://www.sweetlovetalk.eu
    Event. modificaties op je forum:nee
    Wanneer ontstond het probleem?geen idee
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
Betreft Automatische opruiming van forums, ik zie dat dit zo nu en dan wel eens gebeurt op een bepaald forumonderdeel dit wil ik graag uitschakelen.

Echter als ik op het admin paneel kijk zie ik dat het uitstaat;

Afbeelding

Echter als ik erboven kijk zie dat ik een dag moet invullen om dit te voorkomen, erg verwarrend.

Ik wil dus niet dat dit nog gebeurd hoe kan ik dit het beste invullen/aanpakken?

..

Jeroen

Re: 'Automatische opruiming van forums' uitzetten

Bericht door Jeroen » 16 mei 2010, 19:17

Je moet bij de foruminstelling van dat bepaalde forum de instellingen voor het automatisch opruimen aanpassen. Die pagina waar jij een screen van hebt geplaatst gebruik je om handmatig de forums te laten opruimen.
Jeroen

Imense
Contacteer:

Bericht door Imense » 16 mei 2010, 20:02

Pietje schreef:Je moet bij de foruminstelling van dat bepaalde forum de instellingen voor het automatisch opruimen aanpassen. Die pagina waar jij een screen van hebt geplaatst gebruik je om handmatig de forums te laten opruimen.
Ja en dan is mijn vraag wat moet ik daar dan invullen? :D

Want alle fora's staan ingevuld zoals het forum en nergens wordt het automatisch geleegd behalve bij één forumonderdeel (Staat ook zoals het voorbeeld ingevuld)

Jeroen

Bericht door Jeroen » 17 mei 2010, 10:51

Imense schreef:Want alle fora's staan ingevuld zoals het forum
Die zin snap ik even niet? Begrijp je dus dat je bij beheerderspaneel -> tabblad forums -> kies een forum -> instellingen, je de instellingen voor automatisch opruimen zo moet instellen:

Afbeelding

Als je het zo instelt dan wordt er niet automatisch opgeruimd.
Jeroen

Imense
Contacteer:

Bericht door Imense » 17 mei 2010, 18:18

Pietje schreef:Die zin snap ik even niet?
Ik bedoeld, ik heb alle forumonderdelen als het voorbeeld wat ik plaats ingevuld en toch wordt er automatisch geruimd op bepaalde forum onderdelen.
Pietje schreef:Begrijp je dus dat je bij beheerderspaneel -> tabblad forums -> kies een forum -> instellingen, je de instellingen voor automatisch opruimen zo moet instellen:
Ik krijg een heel ander plaatje te zien als jij nu plaatst, zie mijn eigen eerder geplaatst voorbeeld.
Hoe komt dat staat er iets verkeerd?

Edit ik heb het al gevonden; het vinkje stond aan bij dat ene forum (Automatisch opruimen ja)

Alleen dan heb ik nog een vraag, er staat bij het ene forumonderdeel wel een aantal dagen ingevuld, bij een ander niet. Maakt dat nog uit in principe staat 'automatisch opruimen' altijd uit.

Jeroen

Bericht door Jeroen » 17 mei 2010, 19:04

Imense schreef:Alleen dan heb ik nog een vraag, er staat bij het ene forumonderdeel wel een aantal dagen ingevuld, bij een ander niet. Maakt dat nog uit in principe staat 'automatisch opruimen' altijd uit
Als je hebt aangevinkt dat er niet automatisch moet worden opgeruimd dan worden die velden met het aantal dagen genegeerd.
Jeroen

Gesloten