- Modificatie & Versie:Ajax chAtbox
Directe link naar de modificatie:
Adres van je forum: http://www.yoursystem.be/forum/index.php
phpBB versie: 3.0.7-PL1
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?neen
Wat is het probleem?
Is er een chat historie van Ajax chat beschikbaar of niet ... zo ja hoe kan ik hem aanzetten...
En is het mogelijk dat je als gewone bezoeker de chatbox niet kan zien of lezen , maar dat die verplicht is om te registeren om te chatten en te lezen , want nu kan iedereen de box lezen en vele vinden dit een beetje ambetant zeg maar .
Ik ben geen Code meukeren ik ben bang dat ik iets zou misdoen
Dus vraag ik graag hier hulp.
dank je
Ajax chAtbox
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
Ajax chAtbox
Re: Ajax chAtbox
Dit is geen taak voor het service team.
Verplaatst naar 3.0 modificaties
- PhilipvD
Ik dacht dat ik die vraag hier al beantwoord had: viewtopic.php?f=53&t=53850 

Jeroen
-
Pietje schreef:Ik dacht dat ik die vraag hier al beantwoord had: viewtopic.php?f=53&t=53850
Juist maar ik kan dit niet ...... daarom. dat ik hulp vraag
www.yoursystem.be
De shop voor jouw systeem :
Gaande van de huishoudelijke gebruiker tot de veel eisende gamer en alsook de op betrouwbare beruste zakelijke gebruiker.
Gaande van de huishoudelijke gebruiker tot de veel eisende gamer en alsook de op betrouwbare beruste zakelijke gebruiker.
Wat lukt je niet? Om de chat alleen zichtbaar te maken voor leden moet je het bestand index_body.html bewerken, deze vind je in /styles/jouwstijl/template/index_body.html.
Je opent dit bestand met een programma zoals notepad++. (kladblok voldoet ook)
En zoekt:
Dit vervang je met:
Vervolgens sla je het bestand op en upload je het naar je server, dus naar /styles/jouwstijl/template en vervang je hiermee het oude bestand.
Als je dat gedaan hebt ga je naar het beheerderspaneel > Stijlen > Templates > En klik je op 'Vernieuw' bij de stijl die jij gebruikt.
Als je alles goed hebt gedaan is de chat nu alleen zichtbaar voor leden.
Je opent dit bestand met een programma zoals notepad++. (kladblok voldoet ook)
En zoekt:
Code: Selecteer alles
<!-- INCLUDE chat_body.html -->
Code: Selecteer alles
<!-- IF not S_IS_BOT and S_USER_LOGGED_IN --><!-- INCLUDE chat_body.html --><!-- ENDIF -->
Als je dat gedaan hebt ga je naar het beheerderspaneel > Stijlen > Templates > En klik je op 'Vernieuw' bij de stijl die jij gebruikt.
Als je alles goed hebt gedaan is de chat nu alleen zichtbaar voor leden.
-
Ok is gelukt dank je 

www.yoursystem.be
En daarom dacht je ik open nog maar een topic?yoursystem schreef:Pietje schreef:Ik dacht dat ik die vraag hier al beantwoord had: viewtopic.php?f=53&t=53850
Juist maar ik kan dit niet ...... daarom. dat ik hulp vraag

Jeroen
-

www.yoursystem.be