Arcade Mod 1.9 RC

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
martin1956

Arcade Mod 1.9 RC

Bericht door martin1956 » 14 mei 2010, 14:59

Hoi,

Ik heb zojuist de Arcade Mod 1.9 RC geinstalleerd. Dit is allemaal feiloos gegaan, geen fout meldingen gekregen. Ik heb inmiddels een paar games er op gezet en deze geinstalleerd.

Maar ik zie nergens een knop of een verwijzing naar Arcade. Dus kan alles wel installeren maar spelen zou niet weten hoe....

Heeft iemand een suggestie waar ik mee aan de slag kan gaan?

Groetjes Martin

Jeroen

Re: Arcade Mod 1.9 RC

Bericht door Jeroen » 14 mei 2010, 15:45

Waarschijnlijk moet je naar jeforumadres.nl/arcade.php surfen, maar het is natuurlijk handig om een link in je navigatie te hebben naar de arcade MOD.

Mogen we eens een link naar je forum?
Jeroen

martin1956

Bericht door martin1956 » 14 mei 2010, 17:46

Hoi,

de link naar het forum is. http://www.hnhf.nl/phpbb/index.php

Ik heb gesurft naar de arcade.php en nu kwam er inderdaad een ander scherm, maar hij zegt dat er geen spellen zijn, terwijl ik ze toch wel geinstalleerd heb. Snap er niks meer van...

Groetjes Martin

Jeroen

Bericht door Jeroen » 14 mei 2010, 18:27

Hier staat je arcade MOD dus: http://www.hnhf.nl/phpbb/arcade.php
Als je een link in je navigatiebalk wil toevoegen moet je als volgt te werk gaan:

Open: /styles/jouwstyle/template/overall_header.html

Zoek daarin op:

Code: Selecteer alles

<li class="icon-faq"><a href="{U_FAQ}" title="{L_FAQ_EXPLAIN}">{L_FAQ}</a></li>
Voeg daarvoor toe:

Code: Selecteer alles

<li class="icon-ucp"><a href="{U_ARCADE}" title="{L_ARCADE_EXPLAIN}">{L_ARCADE}</a></li>
Vergeet daarna niet de buffer te legen.
Jeroen

martin1956

Bericht door martin1956 » 14 mei 2010, 19:48

Hoi,

Heb de code toegevoegd, buffer geleegd.

Er staat nu tekst ( ARCADE , maar hij werkt niet... krijg gewoon het forum terug als ik erop klik.

ook staat er voor het woordje arcade { en erachter } bij de andere zie je deze niet.

groetjes Martin.

Jeroen

Bericht door Jeroen » 15 mei 2010, 12:56

Dan zou ik als ik jou was de installatie nog eens doorlopen, want er ontbreken blijkbaar een aantal stukken code in de bestanden. Ook moet je bestanden die je naar de map /language/en/ upload ook uploaden naar /language/nl/, anders krijg je inderdaad teksten met accolades eromheen.
Jeroen

martin1956

Bericht door martin1956 » 15 mei 2010, 16:36

Ik zal hem nog eens opnieuw gaan installeren.

Want als ik http://www.hnhf.nl/phpbb/arcade.php doe dan komen de spellen ook niet te voorschijn.

Ik laat nog wel even wat weten als ik hem opnieuw geinstalleerd heb..

Groetjes Martin

martin1956

Bericht door martin1956 » 15 mei 2010, 18:05

Hoi,

Ik ben maar helemaal opnieuw begonnen, Database geheel geleegd, Alle bestanden van de server verwijderd, weer opnieuw alles geupload, en vervolgens een verse install gedaan.

Arcade ook weer opnieuw geinstalleerd de Engelse taalbestanden gekopieerd naar de NL dir.

Aanpassing in overall_header gedaan, weer die { } er omheen. En hij verwijst niet goed, hij verwijst naar Index.php en niet naar de arcade.php.

Gaat nu de games er opnieuw erop zetten, kijken of die ze nu wel herkend.

groetjes Martin

martin1956

Bericht door martin1956 » 15 mei 2010, 20:43

Hoi,

Heb een aantal Games erop gezet en ze worden nu wel herkend kan ze dus spelen, echter dan moet ik dat via deze link doen http://www.hnhf.nl/phpbb/arcade.php dan komt de pagina er wel voor met de geinstalleerde spellen.

Heb een spelletje gespeeld, maar de highscore worden niet weg geschreven hij blijft op een bepaald punt hangen.

dus nu nog 2 probleempjes om op te lossen.

1. de navigatie link ( dat ie werkend is ).
Deze heb ik inmiddels opgelost... zo zit ie nu in elkaar

<li class="icon-ucp"><a title="Play games in the Arcade" href="./arcade.php">Arcade</a></li>

2. Highscore wegsaven...

Groetjes Martin

martin1956

Bericht door martin1956 » 16 mei 2010, 17:36

Hoi,

Bedankt voor de geboden hulp. Ben er inmiddels mee gestopt, en heb een ander forumprogramma geinstalleerd.

Bij iedere mod die je wilt installeren ren je tegen problemen aan. Helaas het ziet er gelikt uit,
maar nu nog werken aan de gebruikersvriendelijkheid hiervan.

Ben verder gegaan met SMF 2.0 rc3 en tot op heden geen noemenswaardige problemen tegen gekomen.
Installeren van mods gaat heel simpel en netjes....

Maar nogmaals gezegd, bedankt voor de hulp en genomen moeite.

Groetjes Martin

martin1956

Bericht door martin1956 » 31 mei 2010, 09:14

Hoi.

Ik kon het toch niet verkroppen dat het me niet gelukt was, dus ben ik toch weer opnieuw begonnen.

Ik heb alle geinstalleerd, forum prg geconverteerd van SMF 2.0 rc2 naar PhPBB 3.7 dit alle is perfect verlopen.
Toen de arcade mod geinstalleerd, ook hier ging alles nu wel goed, kreeg meteen de acarde knop in beeld.

Ik heb nu 3 spellen geinstalleerd, kan ze ook zien bij Manage Arcade, maar dan doet ie het niet meer.

Als ik vanuit het forum op de arcade druk, dan krijg ik de melding dat er geen spellen geinstalleerd zijn.

Iemand een suggestie wat dit kan zijn....

mvg Martin

Plaats reactie