Help! Geen buttons!!

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
bjh020

Help! Geen buttons!!

Bericht door bjh020 » 13 mei 2010, 10:49

• Adres van je forum: http://slimshadynl.yourbb.nl/
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? Direct
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Geen Nederlandse buttons op het forum.

Ik heb er veel over gelezen en heb ook een prosilver NL button map gedownload, maar ik heb echt geen idee hoe ik in mijn forum krijg geinstalleerd. Met andere woorden: Hoe upload ik naar mijn board?

Alvast bedankt.

..

Jeroen

Re: Help! Geen buttons!!

Bericht door Jeroen » 13 mei 2010, 10:53

Je maakt gebruik van een gratis forumdienst, namelijk yourbb.nl. Daarbij heb je geen toegang tot de server en kan je zelf dus waarschijnlijk geen bestanden uploaden.

Wij kunnen je hierbij dus niet helpen, probeer contact op te nemen met yourbb.nl ;)
Jeroen

bjh020

Bericht door bjh020 » 13 mei 2010, 11:05

Dank voor je reactie.

Wel een beetje vreemd. Ze bieden een phpbb forum aan met de standaardstijl maar in feite kan ik hem dus niet gebruiken. En dat terwijl het een Nederlandse aanbieder is. Ik zal even een mailtje sturen of er een mogelijkheid is om de buttons erop te krijgen.

De reden dat ik voor een gratis forum heb gekozen is het feit dat ik het nog niet aandurf om een betaald forum te nemen. Er moet wel genoeg animo voor zijn natuurlijk.

Jeroen

Bericht door Jeroen » 13 mei 2010, 11:09

bjh020 schreef:Wel een beetje vreemd. Ze bieden een phpbb forum aan met de standaardstijl maar in feite kan ik hem dus niet gebruiken. En dat terwijl het een Nederlandse aanbieder is.
Wij weten hier in principe niet hoe yourbb.nl het aanpakt, maar het lijkt me inderdaad wel vrij logisch dat er dan ook Nederlandse buttons aanwezig zijn. Zeker als het gaat om de standaard stijl.

Maar ik zou inderdaad maar even contact opnemen met yourbb.nl.
Jeroen

Gesloten