hallo, ik zit nu sinds gisteren met de versie nieuwe versie. maar ik zit met een probleem.
Dit is de versie.phpBB versie: 3.0.7-PL1
ik heb het forum vanaf 0 geïnstalleert om geen fouten in het forum te krijgen, maar nu wil ik de database van het forum importeren en dit loopt dus fout.
vroeger had ik de versie aangepast met shoutbox en verjaardag mailer,... maar de laatste keer was er een fout geweest in het forum gedeelte zodat er een tabblad ac_mod stond. dus was mijn mening herïnstallatie van de versie 3.0.7-pl1. maar wanneer ik de database volledig herstel kom ik terug op een database van 3.0.6. of ik krijg foutmeldingen dat bepaalde databases niet bestaan.
nu is de vraag: Hoe kan ik het forum al zijn leden en zijn berichten terug plaatsen zonder die database te downgraden?
wat is er standaard nodig om mijn topic en leden terug zoals vroeger te krijgen. (backup) en hoe?
hopelijk kan iemand mij verder helpen hier mee.
alvast bedankt.
domein verplaatsing.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: domein verplaatsing.
Wat je zou kunnen doen is wel die database importen en daarna updaten naar 3.0.7PL1
Dan voeg je de tabellen van de chat en verjaardag mailer opnieuw toe op de manier zoals het in die mods ook gedaan werdt.
Of je deinstalleerd die mods uit je bestanden, zodat er niet meer gezocht wordt naar tabellen die niet bestaan.
Dan voeg je de tabellen van de chat en verjaardag mailer opnieuw toe op de manier zoals het in die mods ook gedaan werdt.
Of je deinstalleerd die mods uit je bestanden, zodat er niet meer gezocht wordt naar tabellen die niet bestaan.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op