Permissies overnemen van een gebruiker,

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
yomi
Contacteer:

Permissies overnemen van een gebruiker,

Bericht door yomi » 02 mei 2010, 09:41

Forum adres: www.witvisforum.nl
versie forum 3.0.7.pl1

Hallo,

Even een vraag.
Als ik als admin de permissies overneem van een gebruiker kan ik dan ook tegelijk in zijn profiel wat dingen die fout staan verhelpen. Of moet ik dat doen op een ander manier.
Er staan bij sommige gebruikers een aantal dingen fout van de afmetingen van hun avatar.
Ik wil dit zelf bij hun profiel kunnen aanpassen als Admin.

Ik wil graag als Admin in iedere zijn profiel dingen kunnen aanpassen.
Alvast bedankt voor jullie hulp.

:geek:

..

PhilipvD

Re: Permissies overnemen van een gebruiker,

Bericht door PhilipvD » 02 mei 2010, 09:47

De 'test gebruikerspermissies' functie is er alleen voor bedoelt om (zoals de naam al zegt) de permissies te testen van een gebruiker. Je kan niks aanpassen in een profiel van iemand anders.

Je zegt dat de afmetingen van een avatar niet goed zijn? Als je bedoelt dat de avatar te groot/klein is kan je in het beheerderspaneel de minimum en maximum grootte van een avatar instellen. (Beheerderspaneel > Algemeen > Avatarinstellingen) :)

Jeroen

Bericht door Jeroen » 02 mei 2010, 10:57

Je kan in het beheerderspaneel -> gebruikersbeheer wel het profiel van je leden aanpassen, maar inderdaad niet direct via het profiel zelf.
Jeroen

yomi
Contacteer:

Bericht door yomi » 02 mei 2010, 11:17

Pietje schreef:Je kan in het beheerderspaneel -> gebruikersbeheer wel het profiel van je leden aanpassen, maar inderdaad niet direct via het profiel zelf.
en waar kan ik dit dan doen het profiel aanpassen in het gebruikersbeheer.
De avatar zijn van een groep oude gebruikers vandaar daar dat ik dit zelf even wil aanpassen.
De nieuwe gebruikers maken al gebruik van de standaard grote..

of kan ik de de oude avatar ook allemaal verkleinen.

PhilipvD

Bericht door PhilipvD » 02 mei 2010, 11:20

Beheerderspaneel > Tabblad: Gebruikers en groepen > Gebruikersbeheer

Daar vul je de naam van het lid in waarvan je het profiel wilt aanpassen. Je kunt de avatar niet verkleinen. Wel kan je de oude avatar verwijderen zodat die gebruikers dan een nieuwe avatar moeten instellen.

yomi
Contacteer:

Bericht door yomi » 02 mei 2010, 11:29

PhilipvD schreef:Beheerderspaneel > Tabblad: Gebruikers en groepen > Gebruikersbeheer

Daar vul je de naam van het lid in waarvan je het profiel wilt aanpassen. Je kunt de avatar niet verkleinen. Wel kan je de oude avatar verwijderen zodat die gebruikers dan een nieuwe avatar moeten instellen.
Oke bedankt iedereen weer voor de info.
Het is wederom gelukt.

:P :P :P

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 02 mei 2010, 18:21

Of je klikt ipv test gebruikerspermissies op Beheer gebruiker, dan kom je op de zelfde pagina uit. ;)
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gesloten