P.s. Licht het aan mij, of is de resolutie van bitpixels minder?
Vreemd, want ik heb deze instellingen gewoon laten staankevin1979 schreef:Wat David zegt de bitbixel tumbs zijn hoger geworden en daarmee word de afbeelding wat uitgetrokken, de vorige was beter, oogde netter vind ik.
width="96" height="96"
. Ik zal het eens nalopen.FreakyBlue schreef:Vreemd, want ik heb deze instellingen gewoon laten staankevin1979 schreef:Wat David zegt de bitbixel tumbs zijn hoger geworden en daarmee word de afbeelding wat uitgetrokken, de vorige was beter, oogde netter vind ik.width="96" height="96"
. Ik zal het eens nalopen.
kevin1979 schreef:FreakyBlue schreef:Vreemd, want ik heb deze instellingen gewoon laten staankevin1979 schreef:Wat David zegt de bitbixel tumbs zijn hoger geworden en daarmee word de afbeelding wat uitgetrokken, de vorige was beter, oogde netter vind ik.width="96" height="96"
. Ik zal het eens nalopen.
Het is toch echt waar hoor, wil je een screenshotje hebben?
Hier heb ik geen last van. Al heb ik met het testen hiervan zojuist wel een andere bug gevonden. Als je de categorie instellingen wijzigt worden de 'views' gereset (naar 0). Dat is niet de bedoelingyomi schreef:Hallo FreakyBleu, en de rest natuurlijk,
Even een vraag onder de browser Google Chrome wordt er niet een apparte frame geopend als ik een link aanklik. Is dit bekend dat dit niet werkt onder deze browser, of moet ik dan wat aanpassen zodat dit wel werkt. Onder internet exploder 8 en de laaste Firefox wordt dit keurig gedaan en gaat er een nieuwe venster open waar de website dan in te zien is.
Waar moet ik bovenstaand in wijzigen om automatisch de maten van het plaatje aan te nemen?FreakyBlue schreef:width="96" height="96"
//
weg te halen voor @define('DEBUG', true);