Hallo,
Tijdens het aanpassen van mijn admin panel heb ik m'n system tab per ongeluk verwijderd. Via m'n system tab kon ik die modules toevoegen. Is hier ook een andere manier voor? Aangezien dit nu niet meer kan.
System tab
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: System tab
Voor het terugzetten van het modulemanagement gedeelte kan je de Support Tool Kit gebruiken. Op die pagina vind je de download, en de installatie uitleg.
Het is als het ware een mini-extra-beheerderspaneeltje, waarmee je dat soort dingen kan regelen.
Het is als het ware een mini-extra-beheerderspaneeltje, waarmee je dat soort dingen kan regelen.
Jeroen
Ik heb dit geinstalleerd en de actie "Recreate Module Management modules" uitgevoerd. De tab komt op deze manier niet terug. Moet ik misschien nog meer acties uitvoeren?
Ik weet het niet zeker, en ik heb het ook niet getest, maar mogelijk krijg je de module weer terug door deze SQL query uit te voeren in je database:
Als je tabelprexif anders is dan phpbb_ moet je die even aanpassen in de query.
Code: Selecteer alles
UPDATE phpbb_modules SET `module_enabled` = 1 WHERE `module_id` > 0;
Jeroen
Ook dit werkt helaas niet, query wordt wel goed uitgevoerd maar er is geen verandering.