Ik zit met zo iets in mijn hoofd ik weet niet als het werkt maar ik zou het wel leuk vinden als het zou gaan.
dus vraag ik het hier dan ook maar direct.
Wat wil ik, ik heb mijn forum gebouwd en mijn website nu vraag ik me af als het mogenlijk is om bv steeds de laatste 10 nieuwste postings te laten zien en te intigreren op mijn website op de page genaamd forum.
nu staat er gewoon een tekst forum als men er opklikt geraakt men naart forum. via hyperlink
of ook de inlog kader bv op die page invoegen soort front met kallender of die bv events aan geeft wat opt forum staan
dit lijkt me ook wel zo wat leuks zoals deze website
www.tuned-belgium.com
mijn forum is http://www.vwbelgium-community.be/phpBB3/
Laatste 10 postings weergeven in site ?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Laatste 10 postings weergeven in site ?
Je zou gebruik kunnen maken van een Portal modificatie, zoals deze MOD. Daarmee kan je de laatste berichten weergeven zoals je wilt, en er zit volgens mij ook zo'n soort kalendertje in.
Als je alleen de laatste zoveel berichten op je forum wilt tonen, is het misschien nuttig om dit topic op phpBB.com (dus Engelstalig) eens door te lezen.
Als je alleen de laatste zoveel berichten op je forum wilt tonen, is het misschien nuttig om dit topic op phpBB.com (dus Engelstalig) eens door te lezen.
Verplaatst naar 3.0 Modificaties
- Pietje
Jeroen
Wat wil ik, ik heb mijn forum gebouwd en mijn website nu vraag ik me af als het mogenlijk is om bv steeds de laatste 10 nieuwste postings te laten zien en te intigreren op mijn website op de page genaamd forum.
nu staat er gewoon een tekst forum als men er opklikt geraakt men naart forum. via hyperlin
http://wiki.phpbb.com/Practical.Display ... rnal_pages
Kan me iemand in het nederlands er wat wijzer in maken aub
nu staat er gewoon een tekst forum als men er opklikt geraakt men naart forum. via hyperlin
http://wiki.phpbb.com/Practical.Display ... rnal_pages
Kan me iemand in het nederlands er wat wijzer in maken aub

Ik heb dat phpBB.com wiki artikel nu (zo goed mogelijk) vertaald en bij ons op de Nederlandse wiki gezet, zie hier. Ik heb dit dus net pas geschreven en er kunnen nog fouten in zitten.
Hopelijk snap je er nu meer van, en zo niet, post dan gerust je vragen hier

Jeroen
OK Bedankt ik ga het op mijn gemakje doornemen eens en dan laat ik het weten hoe het verlooptPietje schreef:Ik heb dat phpBB.com wiki artikel nu (zo goed mogelijk) vertaald en bij ons op de Nederlandse wiki gezet, zie hier. Ik heb dit dus net pas geschreven en er kunnen nog fouten in zitten.