Reclame alleen voor gasten en 'normale' leden

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Erik-Vrolijk

Reclame alleen voor gasten en 'normale' leden

Bericht door Erik-Vrolijk » 14 mar 2010, 12:15

• Adres van je forum: http://www.trucksimulators.nl/forum/
    Event. modificaties op je forum: Geen.
    Wanneer ontstond het probleem? nvt.
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee.
    Wat is het probleem?
Hallo,

Ik heb Google Adsense banners op mijn site (gewoon toegevoegd aan de template bestanden), alleen zou ik graag willen dat bepaalde groepen (moderators, admins) deze reclame niet zin.
Is het mogelijk om dit te realiseren?

Alvast bedankt.

..
Laatst gewijzigd door Jim op 14 mar 2010, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: URL Verbeterd

Jim
Contacteer:

Re: Reclame alleen voor gasten en 'normale' leden

Bericht door Jim » 14 mar 2010, 12:45

Zet het volgende om de codes heen in het template bestanden. :)

Code: Selecteer alles

<!-- IF not U_ACP or U_MCP -->
Ads code
<!-- ENDIF -->
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

EelkeB

Re: Reclame alleen voor gasten en 'normale' leden

Bericht door EelkeB » 16 mar 2010, 11:33

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij heeft dit enkel tot gevolg dat de advertenties niet in het Moderator Control Panel en het Administrator Control Panel worden getoond (voor zover dat gebruik maakt van de normale template, alleen bij inloggen). Op de rest van het forum worden de advertenties nog getoond, ongeacht voor welke gebruikers.

Edit: laat maar, ik doe het zelf al. Dit zorgt ervoor dat het niet getoond wordt als de *links* naar MCP en/of ACP een waarde hebben, en dat zou alleen waar moeten zijn voor moderators en administrators, en bovendien op alle pagina's. Betekent alleen denk ik wel dat personen die geen moderator-rechten hebben in een bepaald forum, daar dan ook wel de advertenties zien.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

Gesloten