Doorsturen naar ACP werkt niet naar behoren

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
AylaAsperger

Doorsturen naar ACP werkt niet naar behoren

Bericht door AylaAsperger » 07 mar 2010, 00:32

• Event. modificaties op je forum: Board3 Portal en nog een paar
    Wanneer ontstond het probleem? Bij update naar 3.0.7
    phpBB versie: 3.0.7-PL1
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Geupdate naar 3.0.7 en toen naar 3.0.7-PL1
    Wat is het probleem?
Als je inlogt op het beheerderspaneel staat er "U word nu doorgestuurd naar het beheerderspaneel." Dit gebeurd alleen niet, ik kom dan weer terug op de forum index. Als ik daarna nogmaals op beheerderspaneel druk kom ik er wel meteen terecht, maar ik vind dat nogal omslachtig. Hoe kan ik dit oplossen?

nl1sms

Re: Doorsturen naar ACP werkt niet naar behoren

Bericht door nl1sms » 07 mar 2010, 01:06

Dit is een bekende bug die al gerapporteerd is bij phpbb.com. In versie 3.08 zal dit gefixed zijn.

David
Contacteer:

Bericht door David » 07 mar 2010, 10:29

Lees ook even dit bericht
Pietje schreef:
David schreef:Maar de BUG via iets anders wordt veroorzaakt!
Het is géén bug, zoals hier vermeld staat: http://www.phpbb.com/bugs/phpbb3/58345 (gemarkeerd als "not a bug"). Er is nog geen officiële fix voor, maar daar wordt wel gelinkt naar een topic met de oplossing.
Komt uit dit topic: viewtopic.php?f=40&t=53251
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Jeroen

Bericht door Jeroen » 07 mar 2010, 10:50

nl1sms schreef:Dit is een bekende bug die al gerapporteerd is bij phpbb.com. In versie 3.08 zal dit gefixed zijn.
Dit is inderdaad geen bug, dit gebeurd namelijk niet bij de standaard phpBB stijlen, wel bij de custom stijlen die niet (goed) geupdatet zijn. Update je stijl dus naar 3.0.7.
Jeroen

Gesloten