Wie kan helpen? Plots is het logo van ons forum verdwenen (www.abadacapoeira.zoneforum.com)
We hebben het forum nog maar enkele weken geleden aangemaakt.
Als ik naar Logo Management ga, krijg ik de mededeling "You do not have the permission to acces this page", en als ik naar Upgrade Management ga, verschijnt het volgende:
PHP Notice: in file /mf_functions/mf_functions.inc.php on line 0: Missing argument 1 for mf_can_use_ads(), called in /includes/acp/acp_mf.php on line 0 and defined
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/web/zoneforum.com/htdocs/includes/functions.php:3184) in /home/web/zoneforum.com/htdocs/adm/index.php on line 150
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/web/zoneforum.com/htdocs/includes/functions.php:3184) in /home/web/zoneforum.com/htdocs/adm/index.php on line 152
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/web/zoneforum.com/htdocs/includes/functions.php:3184) in /home/web/zoneforum.com/htdocs/adm/index.php on line 153
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/web/zoneforum.com/htdocs/includes/functions.php:3184) in /home/web/zoneforum.com/htdocs/adm/index.php on line 154
Voor de rest is volgens mij niets veranderd.
Nu, als ik me niet vergis, hadden we bij het begin van het aanmaken van het forum versie 3.0.6 en nu is dat 3.0.7. Zou het kunnen dat dit automatisch upgedate is en dat er ergens iets mis is gegaan?
Alvast hartelijk dank voor de hulp!
Logo verdwenen en geen permission
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Logo verdwenen en geen permission
Je zult contact moeten opnemen met zoneforum.com omdat je zelf niet kan aanpassen.
Verder voldoet het copyright niet, maar hier kan je zelf niets aan doen. (behalve zelf hosten
)
Verder voldoet het copyright niet, maar hier kan je zelf niets aan doen. (behalve zelf hosten