Probleem met login na installatie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Probleem met login na installatie
Beste allemaal,
Ik heb op een RedHat 7.3 server via een Samba-share PHPBB geinstalleerd. Alles gaat OK (config file met de hand gekopiereerd). Als ik nu naar het forum ga en inlog als admin krijg ik de melding "pagina kan niet worden weergegeven" (login.php).
Wie helpt mij?
Ik heb op een RedHat 7.3 server via een Samba-share PHPBB geinstalleerd. Alles gaat OK (config file met de hand gekopiereerd). Als ik nu naar het forum ga en inlog als admin krijg ik de melding "pagina kan niet worden weergegeven" (login.php).
Wie helpt mij?
Ja ik bedoel adminpaneel/configuratie.
Lukt het ook niet als je het meerdere keren achter elkaar probeert.
Als je beschikt over phpMyAdmin kun je ook via de database die instellingen wijzigen, hiervoor moet je in de phpbb_config table zijn.
Lukt het ook niet als je het meerdere keren achter elkaar probeert.
Als je beschikt over phpMyAdmin kun je ook via de database die instellingen wijzigen, hiervoor moet je in de phpbb_config table zijn.
gr. Spikey
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Ik denk dat er iets fout is bij de domein instelling op de server...er staat nl. 127.0.0.1 Op een gehoste site lukt het nl. wel.
Als ik inlog kom ik op een fout-pagina (dns error oid). Dan haal ik een stukje van de url af en ben ik dus toch ingelogd.
Weet je misschien die domein-instelling op de server te vinden?
Greets
Als ik inlog kom ik op een fout-pagina (dns error oid). Dan haal ik een stukje van de url af en ben ik dus toch ingelogd.
Weet je misschien die domein-instelling op de server te vinden?
Greets

- Carlo Claessen
Deze staat voor een thuis server IP adres, dat is meestal je local host!!!ga je naar een andere server dan moet je dit soort dingen aanpassen aan de server van daar!!!Geraldo schreef:Ik denk dat er iets fout is bij de domein instelling op de server...er staat nl. 127.0.0.1 Op een gehoste site lukt het nl. wel.
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien