is er een mod waarmee ik leden zelf groepen aan kan laten maken?
ik wil zegmaar dat als een lid 200 berichten neer heeft gezet, dat die dan 1 groep aan kan maken
dan kunnen ander leden zich aanmelden bij die groep als ze vinden dat ze daar tussen passen
groepen aan laten maken
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: groepen aan laten maken
Je kan dat op de volgende manier bereiken:
Installeer de Auto Groups MOD op je forum, en maak een nieuwe groep aan (daarin komen alle leden met 200 berichten). Stel bij die groep dus in dat leden bij 200 posts in die groep geplaatst worden.
Vervolgens geef je die groep de permissies om groepen te beheren in het beheerderspaneel. Beheerderspaneel -> Tabblad permissies -> Permissies groepen -> Selecteer de groep die je net hebt aangemaakt -> Kies in het bovenste dropdown menuutje als type "Beheerderspermissies" -> Vervolgens klik je daar op het tabblaadje "Gebruikers en groepen" en stel je in wat die leden met 200 berichten wel of niet mogen doen met die groepen.
Dat is eigenlijk de enige manier om dat te bereiken, want er bestaat verder nog geen MOD die doet wat jij wilt en standaard is het ook niet mogelijk met phpBB.
Installeer de Auto Groups MOD op je forum, en maak een nieuwe groep aan (daarin komen alle leden met 200 berichten). Stel bij die groep dus in dat leden bij 200 posts in die groep geplaatst worden.
Vervolgens geef je die groep de permissies om groepen te beheren in het beheerderspaneel. Beheerderspaneel -> Tabblad permissies -> Permissies groepen -> Selecteer de groep die je net hebt aangemaakt -> Kies in het bovenste dropdown menuutje als type "Beheerderspermissies" -> Vervolgens klik je daar op het tabblaadje "Gebruikers en groepen" en stel je in wat die leden met 200 berichten wel of niet mogen doen met die groepen.
Dat is eigenlijk de enige manier om dat te bereiken, want er bestaat verder nog geen MOD die doet wat jij wilt en standaard is het ook niet mogelijk met phpBB.
Jeroen
ik heb dat nu gedaan
maar bij mn testforum kan ik met die permissies ook de tekst van mn WPM mod veranderen
maar bij mn testforum kan ik met die permissies ook de tekst van mn WPM mod veranderen

Dan zijn er bij die MOD waarschijnlijk geen permissies om in te stellen, en is hij dus standaard zichtbaar. Wat je eventueel nog zou kunnen doen, is de module voor die MOD uitschakelen en enkel wanneer je wat wilt aanpassen hem even tijdelijk inschakelen.
Jeroen