Hallo allemaal,
Ik heb net iemand moeten bannen maar volgens mij werkt deze ban niet, hij heeft een ban op IP adres, E-mail, en gebruikersnaam. Maar als ik nu op [ Test de gebruikerspermissies ] klik en dus de permissies gebruik van de persoon die een ban heeft, kan ik gewoon nog op het forum rond kijken etc. Dus volgens mij werkt mijn ban niet.
Hoe kan ik dit werkend krijgen dat de gene niet meer op het forum kan??
Groet,
Falcon..
..
Nog eventjes om terug te komen....
Ik heb een test account en als ik die op de zelfde wijze doe bannen en daarna inloggen met de test account krijgt het account wel de melding dat hij een ban heeft....
Maar als ik permissies test kan kan ik wel nog gewoon op het forum... is het omdat je met permissies niet kunt testen of hij of zij een ban heeft?????
Dus als ik gewoon met het test account inlog die ik eventjes als test een ban heb gegeven krijgt hij wel de melding dat hij een ban heeft...
Weet iemand hier een antwoord op.
Ban mogelijk niet werkend
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Ban mogelijk niet werkend
De ban werkt gewoon.
Zoals je zelf al zegt is het de permissies testen. Permissies staan los van forumbans
Zoals je zelf al zegt is het de permissies testen. Permissies staan los van forumbans

Jeroen
Re: Ban mogelijk niet werkend
ok dat is meer als duidelijk!! bedankt