- Modificatie & Versie:3.0.6
phpBB versie:3.0.6
Slotjes automatisch onderdaan?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Slotjes automatisch onderdaan?
Re: Slotjes automatisch onderdaan?
Ik gebruik daarvoor deze mod: http://www.phpbb.com/mods/db/index.php? ... b_id=11055
Hoi Odil, ik heb de modificatie uitgevoerd, echter wat ik erg vervelend vond dat de slotjes die geplaatst werden echt hélemaal naar de bodem zakten, dus niet op de pagina zelf zodat ze nog te zien waren, maar 8 pagina's verder als dat forum bv zo groot was.
Ik zoek iets wat de slotjes doet zakken op de eerste pagina van het forum zodat ze nog wel te lezen zijn,
snappen jullie wat ik bedoel?
Ik zoek iets wat de slotjes doet zakken op de eerste pagina van het forum zodat ze nog wel te lezen zijn,
snappen jullie wat ik bedoel?
Dat is het enige nadeel aan de mod helaas, ik weet ook niet meteen of er nog een andere mod bestaat.
Misschien eens het topic van de MOD doorlezen, misschien heeft iemand die vraag al eens aan de MOD-auteur gesteld 

Jeroen
In het topic staat er niets over te lezen maar niets belet je om zelf de vraag te stellen en wie weet komen ze met een oplossing uit de bus.
'Mijn Engels is erg slecht, vandaar dat ik dit topic verder niet bekeken hadodil schreef:In het topic staat er niets over te lezen maar niets belet je om zelf de vraag te stellen en wie weet komen ze met een oplossing uit de bus.

Ik hoop dat er een oplossing voor is want ik heb dit wel op andere fora's gezien dus het is wel mogelijk.