Subsilver2
phpbb3
wie is online
Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 9 geregistreerde, 1 verborgen en 8 gasten
Normaal gesproken : is het zo dat een moderator,beheerder de verborgen namen wel zien
Bij mij in het forum staat ' iets ' ' ergens ' niet juist
want de leden zien ook de verborgen namen staan.
wie weet wat ik precies moet zoeken.
als het een permissie instelling is : welke ?
verborgen leden, zichtbaar voor leden
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: verborgen leden, zichtbaar voor leden
is inmiddels opgelost.
Wat idd. bij permissie`s gebruikersgroepen.
wat kan een mens soms tijden moeten zoeken he.
Wat idd. bij permissie`s gebruikersgroepen.
wat kan een mens soms tijden moeten zoeken he.
Re: verborgen leden, zichtbaar voor leden
Ik roep het maar weer eens: permissiemaskers. Ze zijn het verschil tussen een een permissiesysteem waar geen kop of staart aan te ontdekken is en een permissiesysteem dat superflexibel maar toch begrijpelijk is.
Via permissiemaskers kun je herleiden hoe een specifieke gebruiker aan een bepaalde permissie komt. Dan hoef je niet door allerlei permissie-instellingen te zoeken, maar weet je meteen waar je moet zijn.
Via permissiemaskers kun je herleiden hoe een specifieke gebruiker aan een bepaalde permissie komt. Dan hoef je niet door allerlei permissie-instellingen te zoeken, maar weet je meteen waar je moet zijn.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail