forum, onderdeel van website?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
forum, onderdeel van website?
Goedenavond, ik zou graag willen weten of je een forum ook als onderdeel van een bestaande website kan installeren of moet je persé een leeg domein daarvoor gebruiken?
groetjes golfkok
groetjes golfkok
Re: forum, onderdeel van website?
Je hebt dus al een domeinnaam in bezit?
Zo ja, dan licht het eraan hoeveel ruimte je hebt op je webspace. En of je host php ondersteunt. Als je host dit ondersteunt dan kun je, gewoon een forum installeren op het domein wat je al hebt!
Zo ja, dan licht het eraan hoeveel ruimte je hebt op je webspace. En of je host php ondersteunt. Als je host dit ondersteunt dan kun je, gewoon een forum installeren op het domein wat je al hebt!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
ja de domeinnaam is www.hondascoopyclub.nl , webruimte heb ik daar zat, een groot pakket, dus ik kan phpbb3 daar installeren en een tabblad plaatsen met b.v. de naam forum......
ik heb al een forum bij forum-up, www.hondash.forumup.nl maar misschien is het leuker om het bij de website te zetten, alles in 1!.....
ik heb al een forum bij forum-up, www.hondash.forumup.nl maar misschien is het leuker om het bij de website te zetten, alles in 1!.....

Kijk voor de zekerheid nog even of dit in je pakket zit
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
php, mysql, plesk en nog meer zit erin, dus moet het gaan lukken, bedankt voor de hulp!
groetjes golfkok
groetjes golfkok
Let wel even op dat je het forum installeert in een aparte directory, bijvoorbeeld www.hondascoopyclub.nl/forum (je hoeft daar dan niet ook nog eens een directory phpBB3 in te hebben, gewoon alle bestanden uit de download op die locatie neerzetten).
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
ga ik doen, bedankt voor de tip....
groetjes golfkok

groetjes golfkok