Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
lecock
Bericht
door lecock » 06 feb 2010, 20:34
- Adres van je forum: http://Duivencompetitie.yourbb.nl
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?vanaf het begin (3 weken terug)
phpBB versie: 3.0.6
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?ja,getracht ons logo te plaatsen maar hier kwam de banner van de sponsor op te staan
Wat is het probleem?
Wij willen links en banners plaatsen van andere sites ,maar dit lukt ons niet(gebrek aan it kennis

)wie kan ons helpen.
Lecock
..
-
FreakyBlue
-
Contacteer:
Bericht
door FreakyBlue » 06 feb 2010, 20:43
Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een
forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een
phpBB forum te beginnen. Succes!
-
lecock
Bericht
door lecock » 06 feb 2010, 20:47
Freaky Bleu,
Wij zijn in het bezit van twee domeinnamen ,is het mogelijk om het hele forum daar naartoe te verplaatsen
En zoja ,dan zoeken wij dus iemand die ons daarbij kan helpen.
Lecock
-
Jeroen
Bericht
door Jeroen » 06 feb 2010, 20:48
Als je een forum van YourBB wilt verhuizen zal je toch echt met hun contact op moeten nemen.
Wij kunnen je daar niet bij helpen.
Jeroen
-
EelkeB
Bericht
door EelkeB » 07 feb 2010, 16:12
Da's natuurlijk niet helemaal waar... Als je bij je huidige host een backup van de database en bij voorkeur ook het filesysteem weet los te krijgen, dan is het daarna als iedere andere verhuizing waar je hier vragen over kunt stellen. Het is wel een grote "als", want vaak is dat nog niet zo makkelijk, zo'n backup krijgen.
lelock: om phpBB te kunnen draaien moet je webruimte wel aan bepaalde eisen voldoen. Je moet de beschikking hebben over PHP en MySQL.
-
lecock
Bericht
door lecock » 07 feb 2010, 16:35
Mijn volgende vraag,
Als ik een nieuwe domeinnaam aanvraag,kan iemand mij vertellen waar hij aan moet voldoen ,en is er iemand die ons kan helpen met instaleren.
Kan ik hier een domeinnaam aanvragen?Maakt het uit bij wie ik hem aanvraag,ik heb nu tweenamen bij starthosting,of kan ik your bb overzetten,graag hulp bij deze.
Lecock
-
EelkeB
Bericht
door EelkeB » 07 feb 2010, 17:00
Je hoeft geen nieuwe domeinnaam aan te vragen, je moet er alleen voor zorgen dat de webruimte die achter je huidige domeinnaam zit aan de eisen voldoet. Is dat niet zo, dan kun je domeinen ook verhuizen naar een andere provider die wel aan de eisen kan voldoen.
phpbb.nl is geen webhoster, dus je kan er ook geen domeinnamen aanvragen.