informatiepaneel / forumafbeelding

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
leeuw

informatiepaneel / forumafbeelding

Bericht door leeuw » 03 feb 2010, 11:13

• Adres van je forum: http://phpbb3.kettingonline.nl/index.php
    Event. modificaties op je forum:geen
    Wanneer ontstond het probleem?ingebakken
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
1. waar kan ik vinden dat ik als default de informatie (wie is online enz.) beneden uitgeklapt is, nu is ie altijd ingeklapt
2. Ik kan geen forumafbeelding instellen, (deze kan toch ook voor categorieeen?) hij blijft aangeven dat er geen afbeelding in het aangegeven pad staat. Zijn er nog speciale eisen waar die aan moet voldoen? bijv. het pad ik heb diverse uitgeprobeerd, verschillende paden enz. ook met google kom ik niet verder (dat gaat dan vaak over het firefox-foutje)

EelkeB

Re: informatiepaneel / forumafbeelding

Bericht door EelkeB » 03 feb 2010, 11:36

Je hebt een afwijkende stijl, wat betreft het weergeven van forum-afbeeldingen kan het zijn dat deze stijl dat niet ondersteund. Je kunt kijken in de standaard stijlen prosilver en subsilver2 hoe die dat doen.

Wat betreft ingeklapte info, dat zal een feature zijn van je stijl en is meer een HTML/JavaScript issue dan een phpBB-specifiek issue.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

Gerda
Contacteer:

Bericht door Gerda » 04 feb 2010, 00:46

leeuw schreef:[
2. Ik kan geen forumafbeelding instellen, (deze kan toch ook voor categorieeen?) hij blijft aangeven dat er geen afbeelding in het aangegeven pad staat. Zijn er nog speciale eisen waar die aan moet voldoen? bijv. het pad ik heb diverse uitgeprobeerd, verschillende paden enz. ook met google kom ik niet verder (dat gaat dan vaak over het firefox-foutje)
de fout die ik maakte was om de afbeelding niet in de juiste map te hebben.
images/icons/misc/home.png
images/smilies/icon_mrgreen.gif

vanuit daar kon ik wel linken.
Een link elders vandaan lukte mij niet.

leeuw

Bericht door leeuw » 06 feb 2010, 14:05

Gerda schreef:
leeuw schreef:[
de fout die ik maakte was om de afbeelding niet in de juiste map te hebben.
images/icons/misc/home.png
images/smilies/icon_mrgreen.gif

vanuit daar kon ik wel linken.
Een link elders vandaan lukte mij niet.
Bedankt, :idea: dit is niet de oplossing, maar het is wel gelukt. Het pad was idd niet goed ik had voor images ook nog de rootmap opgegeven en dit moet blijkbaar niet, terwijl dat er wel staat.

EelkeB

Bericht door EelkeB » 06 feb 2010, 14:14

Bij mij staat dit: "De locatie, relatief volgens de phpBB-rootmap, van een afbeelding geassocieerd met dit forum."
Dat is dus niet inclusief, maar exclusief de rootmap... (Ik zou overigens gekozen hebben voor de tekst "... relatief ten opzichte van ...", "volgens" is hier volgens mij niet juist.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

Jeroen

Bericht door Jeroen » 06 feb 2010, 16:42

EelkeB schreef:(Ik zou overigens gekozen hebben voor de tekst "... relatief ten opzichte van ...", "volgens" is hier volgens mij niet juist.
Misschien kan je dat bij de vertalers melden, misschien doen ze er wat mee :)
Jeroen

Gesloten