Link pas zichtbaar naar een reply posten
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Link pas zichtbaar naar een reply posten
Hoi allemaal,
Mij is de vraag dus, ik wil graag gebruik ervan maken in een bepaald forum (dus niet alle forums op mijn forum) maar een bepaald forum wil ik het zo hebben dat de linken die er geplaatst worden in een bericht pas zichtbaar is voor de gebruiker na dat ze een reply hebben gepost op het bericht (als een soort bedankje) ook wil ik dan instellen dat het bedankje niet korter is dan een aantal letters (om te verkomen dat mensen gewoon een letter neer zetten of wat anders)
Wie kan mij ermee helpen om dit te regelen, moet ik dan een mod installeren of juist wat aanpassen aan het des betreffende forum????
Hoor het graag,
Groet,
Fallcon..
Mij is de vraag dus, ik wil graag gebruik ervan maken in een bepaald forum (dus niet alle forums op mijn forum) maar een bepaald forum wil ik het zo hebben dat de linken die er geplaatst worden in een bericht pas zichtbaar is voor de gebruiker na dat ze een reply hebben gepost op het bericht (als een soort bedankje) ook wil ik dan instellen dat het bedankje niet korter is dan een aantal letters (om te verkomen dat mensen gewoon een letter neer zetten of wat anders)
Wie kan mij ermee helpen om dit te regelen, moet ik dan een mod installeren of juist wat aanpassen aan het des betreffende forum????
Hoor het graag,
Groet,
Fallcon..
Re: Link pas zichtbaar naar een reply posten
Verplaatst nara MOD support.
Daar heb je een Modificatie voor nodig
Ik dacht deze: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1115275
Maar let er wel op dat deze in ontwikkeling is... en het is dus niet aangeraden deze live te gebruiken. Het risico is dan voor jezelf
Ik dacht deze: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1115275
Maar let er wel op dat deze in ontwikkeling is... en het is dus niet aangeraden deze live te gebruiken. Het risico is dan voor jezelf

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Bedankt voor je link maar is niet echt precies wat ik zoek.
Ik bedoel namelijk het volgende...
Als ik in het bewuste forum waar ik dit wil instellen een bericht maak met een link naar een bestand zie je het volgende staan voordat je gereageerd hebt op de post:
klik op post reply om de link te zien.
Vervolgens als je dan gewoon een reply geeft veranderd de tekst "klik op post reply om de link te zien" in de link en kun je dus gebruik maken van de link...
De mod die jij aangeeft installeert ook meteen nieuwe knoppen en dat hoeft volgens mij helemaal niet met dat gene wat ik bedoel want op het forum waar ik dat heb gezien werkt het ook gewoon via de bestaande knoppen...
Dus iemand nog een andere oplossing???
Ik bedoel namelijk het volgende...
Als ik in het bewuste forum waar ik dit wil instellen een bericht maak met een link naar een bestand zie je het volgende staan voordat je gereageerd hebt op de post:
klik op post reply om de link te zien.
Vervolgens als je dan gewoon een reply geeft veranderd de tekst "klik op post reply om de link te zien" in de link en kun je dus gebruik maken van de link...
De mod die jij aangeeft installeert ook meteen nieuwe knoppen en dat hoeft volgens mij helemaal niet met dat gene wat ik bedoel want op het forum waar ik dat heb gezien werkt het ook gewoon via de bestaande knoppen...
Dus iemand nog een andere oplossing???
iemand een idee hoe ik dit kan realiseren?
Laatst gewijzigd door Paul op 08 feb 2010, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige BBCode verwijderd.
Reden: Onnodige BBCode verwijderd.
Voor zover ik weet bestaat zoiets niet. Je zou een aanvraag kunnen doen in het MOD Request forum op phpBB.com.
Jeroen
- AirWarrior
Hij bestaat wel maar ik zou niet weten waar.
Vaak zie je dit op nzb site's.
Eerst een reactie, dan pas de download link zichtbaar.
Vaak zie je dit op nzb site's.
Eerst een reactie, dan pas de download link zichtbaar.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
Ik weet zeker dat die bestaat, kan hem alleen echt niet vinden...
Ik zit op een forum, waar je ook eerst moet bedanken voor je kan downloaden. Heb al via google proberen te zoeken maar kan meer dan dat ik hier boven al op heb gegeven niet vinden. Hij bestaat dus wel!!
Die werkt door
Maar hoe die verder in elkaar zit weet ik niet
Ik zit op een forum, waar je ook eerst moet bedanken voor je kan downloaden. Heb al via google proberen te zoeken maar kan meer dan dat ik hier boven al op heb gegeven niet vinden. Hij bestaat dus wel!!
Die werkt door
Code: Selecteer alles
[hide][/hide]
Hij bestaan inderdaad 100% heb het namelijk ook op een forum gezien gebaseerd op phpbb. Heb het deze al gevraagd maar helaas geen reactie terug van het forum.
Dus ik ben ook het zoeken, via Google etc maar loopt ook steeds vast dus alle tips en of oplossingen zijn nog altijd welkom!!
Dus ik ben ook het zoeken, via Google etc maar loopt ook steeds vast dus alle tips en of oplossingen zijn nog altijd welkom!!
Ik hoop dat je m vind want hier ben ik ook wel benieuwd naar! 

Bedoel je deze: http://forum.phpbbservice.nl/viewtopic.php?f=63&t=3263
Let er wel op dat de mod ABD is, maar het is wel wat je bedoelt volgens mij
[ABD] betekent 'abandoned' ofwel 'in de steek gelaten'. De auteur werkt niet meer verder aan de MOD en biedt er ook geen ondersteuning meer voor. Soms werkt iemand anders er dan nog aan verder.
Klopt, en er staat dat hij samenwerkte met phpBB3.0.0 RC7, dus de kans is ook vrij groot dat het een en ander niet goed zal gaan. Je kan het natuurlijk altijd proberen op een testforum, of maak een volledige backup van je forum voordat je aan de slag gaatDavid schreef:Bedoel je deze: http://forum.phpbbservice.nl/viewtopic.php?f=63&t=3263
[ABD] betekent 'abandoned' ofwel 'in de steek gelaten'. De auteur werkt niet meer verder aan de MOD en biedt er ook geen ondersteuning meer voor. Soms werkt iemand anders er dan nog aan verder.

Jeroen
Naja werkt inderdaad hier NIET, waarom niet nou ik heb alle stappen uitgevoerd (ook template stappen) en als ik dan een nieuw bericht open en dus de hide code gebruik is inderdaad de link verborgen en staat er dat je eerst moet reageren als je de link wilt zien. Maar vervolgens als mensen een reply hebben gegeven blijft de link onzichtbaar en blijft er staan dat ze eerst moeten reageren, ook na het vernieuwen van de pagina.
Dus bij mij werk dit niet, iemand nog andere oplossingen???
Dus bij mij werk dit niet, iemand nog andere oplossingen???