Waarschuwingen zichtbaar maken voor iedere gebruiker..

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Fallcon

Waarschuwingen zichtbaar maken voor iedere gebruiker..

Bericht door Fallcon » 31 jan 2010, 02:51

Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik dit hier goed plaatsen doe (als het verkeerd is sorry)

Ik zou graag een optie willen toevoegen op mijn forum en ik weet niet hoe ik dit moet doen of ik iets moet installeren of gewoon weg moet aanpassen in de instellingen.

Als ik als admin naar iemands profiel ga zie ik zijn gegevens net als iedereen, maar gewone gebruikers kunnen bepaalde opties niet zien... Een van de opties die gewone gebruikers niet kunnen zien zijn de aantal waarschuwingen die een bepaalde gebruiker heeft gekregen.

Nu wil ik graag deze optie ook zichtbaar voor de gewone gebruikers dat die dit namelijk ook kunnen zien.
Is dit mogelijk en zo ja hoe kan ik dit het beste aanpakken????

Hoor het graag :D

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Waarschuwingen zichtbaar maken voor iedere gebruiker..

Bericht door Paul » 31 jan 2010, 10:52

Verplaatst naar MOD support.

Jeroen

Bericht door Jeroen » 31 jan 2010, 11:03

Weet niet zeker of dit werkt, maar je zou het kunnen proberen. Maak dus eerst even een backup van het bestandje. Ik geloof dat je stijl subsilver2 gebaseerd is, dus probeer dit eens:

Open: /styles/jouwstyle/template/memberlist_view.html

Zoek op:

Code: Selecteer alles

<!-- IF S_WARNINGS -->
				<tr>
					<td class="gen" align="{S_CONTENT_FLOW_END}" valign="top" nowrap="nowrap">{L_WARNINGS}: </td>
					<td width="100%"><b class="gen">{WARNINGS}</b><!-- IF U_NOTES or U_WARN --><br /><span class="genmed"> [ <!-- IF U_NOTES --><a href="{U_NOTES}">{L_VIEW_NOTES}</a><!-- ENDIF --> <!-- IF U_WARN --><!-- IF U_NOTES --> | <!-- ENDIF --><a href="{U_WARN}">{L_WARN_USER}</a><!-- ENDIF --> ]</span><!-- ENDIF --></td>
				</tr>
			<!-- ENDIF -->
Verander dat stuk in:

Code: Selecteer alles

<tr>
					<td class="gen" align="{S_CONTENT_FLOW_END}" valign="top" nowrap="nowrap">{L_WARNINGS}: </td>
					<td width="100%"><b class="gen">{WARNINGS}</b><!-- IF U_NOTES or U_WARN --><br /><span class="genmed"> [ <!-- IF U_NOTES --><a href="{U_NOTES}">{L_VIEW_NOTES}</a><!-- ENDIF --> <!-- IF U_WARN --><!-- IF U_NOTES --> | <!-- ENDIF --><a href="{U_WARN}">{L_WARN_USER}</a><!-- ENDIF --> ]</span><!-- ENDIF --></td>
				</tr>

Daarna even de buffer legen.
Jeroen

Fallcon

Bericht door Fallcon » 31 jan 2010, 13:04

Pietje ALWEER enorm bedankt dit werk voor mij nu zien alle gebruikers het... En dat was de bedoeling..

En klopte inderdaad dat mijn stijl subsilver2 gebaseerd is want zonder subsilver2 geïnstalleerd te hebben werkt mijn stijl niet (dan zegt die dat die subsliver2 nodig heeft)

Maar goed dat ter zijde enorm bedank en een fijne dag!!!!

Plaats reactie