Cookie instellingen.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
danny1969
Contacteer:

Re: Cookie instellingen.

Bericht door danny1969 » 18 jan 2010, 09:49

Ik heb die regel ook verwijderd, in firefox lijkt het tot nu toe een oplossing. In IE echter niet, het lijkt beter maar word toch nog af en toe uitgelogd bij het plaatsen van grote berichten. :(

Mendel
Contacteer:

Bericht door Mendel » 23 jan 2010, 00:45

Kijk eens in je database, en dan bij overzicht van je tabellen, staat alles op UTF, en ook de database zelf op UTF. Had namelijk zelf een probleem met vreemde tekens na backup, en dat kwam door gedeeltelijke verkeerde alloctie.

Kan toeval zijn, maar de collega site, die ook steeds uitlog problemen heeft, heeft een zelfde fout in de alloctie, alle tabellen UTF, maar de database zelf Latin_swedish....

Tis wederom maar een suggestie, maar na omzetten alloctatie geen problemen meer hier :)

danny1969
Contacteer:

Bericht door danny1969 » 27 jan 2010, 09:59

Als ik naar mijn database kijk zie ik alles in UTF staan behalve
  • phpbb_calendar_config = latin1_bin
    phpbb_calendar_events = latin1_bin
    phpbb_calendar_event_types = latin1_bin
en op het einde staat
  • 78 tabel(len) - latin1_bin
Maar daar durf ik niet echt aan komen :oops:

Ik merk wel dat na verwijderen van die regel en nu de update van mijn portaal het probleem niet meer voorkomt (voorlopig) :roll:

Wel werkt die "Who" nog steeds niet, waar ik vroeger wel gegevens van kreeg?

Mendel
Contacteer:

Bericht door Mendel » 27 jan 2010, 20:39

Bij mij waren ook de calender tabbelen latin, alleen dan swedish overigens :?:

Gesloten