Cookie instellingen.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Cookie instellingen.
Ik heb die regel ook verwijderd, in firefox lijkt het tot nu toe een oplossing. In IE echter niet, het lijkt beter maar word toch nog af en toe uitgelogd bij het plaatsen van grote berichten. 

Kijk eens in je database, en dan bij overzicht van je tabellen, staat alles op UTF, en ook de database zelf op UTF. Had namelijk zelf een probleem met vreemde tekens na backup, en dat kwam door gedeeltelijke verkeerde alloctie.
Kan toeval zijn, maar de collega site, die ook steeds uitlog problemen heeft, heeft een zelfde fout in de alloctie, alle tabellen UTF, maar de database zelf Latin_swedish....
Tis wederom maar een suggestie, maar na omzetten alloctatie geen problemen meer hier
Kan toeval zijn, maar de collega site, die ook steeds uitlog problemen heeft, heeft een zelfde fout in de alloctie, alle tabellen UTF, maar de database zelf Latin_swedish....
Tis wederom maar een suggestie, maar na omzetten alloctatie geen problemen meer hier

Als ik naar mijn database kijk zie ik alles in UTF staan behalve
Ik merk wel dat na verwijderen van die regel en nu de update van mijn portaal het probleem niet meer voorkomt (voorlopig)
Wel werkt die "Who" nog steeds niet, waar ik vroeger wel gegevens van kreeg?
- phpbb_calendar_config = latin1_bin
phpbb_calendar_events = latin1_bin
phpbb_calendar_event_types = latin1_bin
- 78 tabel(len) - latin1_bin

Ik merk wel dat na verwijderen van die regel en nu de update van mijn portaal het probleem niet meer voorkomt (voorlopig)

Wel werkt die "Who" nog steeds niet, waar ik vroeger wel gegevens van kreeg?
Bij mij waren ook de calender tabbelen latin, alleen dan swedish overigens