Ik zit met een klein probleempje.
Ben het forum phpBB@ aan het plaatsen op een carnavalsite van mijn vriendengroep. Nu heb ik het bestand uitgepakt de map bij lycos op de server geknald. En via instaal het forum geinstalleerd. Nu krijg ik alleen de volgende medling nadat ik het forum wil bezoeken.
Please ensure both the install/ and contrib/ directories are deleted
Heeft die iets met config.php te maken want die heeft een grootte van 0kb??
HELP!?
phpBB2 + lycos
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

1. lycos zal niet meewerke, want de databases zijn gaar
2. ik raad je aan om ff alle mappen van je server af te gooien, en alles er weer op te zette, en dan instaleren, dan moet ie het doen?
2. ik raad je aan om ff alle mappen van je server af te gooien, en alles er weer op te zette, en dan instaleren, dan moet ie het doen?
SpeelGames.NL Kom Snel!!!
Re: phpBB2 + lycos
Als je dit ziet is volgens mij de installatie geslaagd en hoef je om veiligheidsredenen alleen maar de install en contrib mappen te verwijderen.Roadserver schreef:Please ensure both the install/ and contrib/ directories are deleted
Daarna kun je het forum gewoon gebruiken.
gr. Spikey
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
-
Re: phpBB2 + lycos
Zal eens kijken of het kloptSpikey schreef:Als je dit ziet is volgens mij de installatie geslaagd en hoef je om veiligheidsredenen alleen maar de install en contrib mappen te verwijderen.Roadserver schreef:Please ensure both the install/ and contrib/ directories are deleted
Daarna kun je het forum gewoon gebruiken.
?????Nila schreef:1. lycos zal niet meewerke, want de databases zijn gaar
Nu is hij na de instalatie en moet hij die bestanden er af gooien anders kan iedereen het forum zomaar veranderen..
Je hebt wel gelijk in Lycos database is gaar...
[+] Isento at DeviantArt