Ik ben voor iemand bezig een forum Upgrade, van 2.0x naar 3.0x.
Ik heb een back-up gemaakt van de map forum in de FTP, das is goed gelukt!!
Ik heb een back-up van phpbb myadmin gemaakt, dit zijn 33 tabellen klopt dit? Ik hem deze tabellen Gzipt geëxporteerd, echter kan ik deze niet openen op mijn computer... Heb ik dan wel een goede back-up?
______________________WIJZIG_________________________
Ik heb een "Gezipt" en een "ge-gzipt" zojuist
"Gezipt" kan ik niet openen
"ge-gzipt" lijkt net chinees als die met notepad++ open
Backup maken voor upgrade 2.0x naar 3.0x
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Backup maken voor upgrade 2.0x naar 3.0x
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Re: Backup maken voor upgrade 2.0x naar 3.0x
Heb je al is op google gekeken wat gzip is? Even zelf iets uitzoeken helpt ook wel, ipv het hier direct te gaan vragen.
Verder vraag ik me af hoe je iemand kan helpen met iets, als je zelf niet eens goed weet wat je aan het doen bent.
Verder vraag ik me af hoe je iemand kan helpen met iets, als je zelf niet eens goed weet wat je aan het doen bent.
*knip*
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Hint: zip en gzip zijn verschillende compressieformaten; het is maar 1 letter, maar het is echt heel iets anders. Ze comprimeren beide, maar daar houdt de overeenkomst wel op. En een gecomprimeerd bestand openen in een editor (Notepad++)... Tja... Ik zou persoonlijk een decomprimeer-programma nemen... 

Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail