Opdracht: Nieuw Design maken voor ons forum
Beloning/wederdienst: in overleg
Neem contact op via: mail of pm info @ tuningonwheels .nl
Wij zijn opzoek naar een nieuwe design verfrissing voor ons huidige. Na de verhuizing is de template hier en daar wat weggevallen en ook voldoet deze niet meer aan de eisen. We zijn toe aan verfrissing.
Het betreft een layout voor een Auto Tuning Website.
Met Vriendelijke Groet,
Kevin
Verfrissing design phpbb forum
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Re: Verfrissing design phpbb forum
Je phpBB copyright onbreekt, en zoals onze regels zeggen ontvang je geen support zolang dit niet aanwezig is.
Zodra je je copyright terug hebt gezet (Zie de wiki hoe dat moet), kan je me een PM sturen. Tot die tijd gaat dit topic op slot.
Zodra je je copyright terug hebt gezet (Zie de wiki hoe dat moet), kan je me een PM sturen. Tot die tijd gaat dit topic op slot.