Vooral toen het bedrijf nog niet zo lang bestond (ik zit er al een aantal jaartjes) was de service enorm slecht. Als je een vraag stelt, kreeg ik antwoorden waar je niks mee kon. Of je krijgt geen antwoord of je krijgt een antwoord op de manier alsof je een niet zo'n slim persoon bent: oftewel niets van HTML en PHP afweet.
Ik heb zelfs een keer gehad, dat ik vroeg waarom mijn forum zo traag was, dat ze mijn forum offline gooide vanwege illegale scripts. Ik ben daar direct weer achteraan gegaan. Mijn mailtjes werden genegeerd. En na een uur was mijn forum weer online + traag, zonder excuses. Ik heb nooit antwoord gekregen welke scripts nu illegaal waren en wat ze precies gedaan hebben. Nadeel is ook, ik kan alleen met hen mailen.
Ik heb laatst wel weer iets positiefs meegemaakt: doordat ik wilde testen of Wordpress kon draaien op de server, kwam ik erachter dat mijn eigen domein draaide op een oude server en ik dit kostenloos kon laten overzetten naar een nieuwere versie. Ik vroeg het, ze zetten het meteen in gang en mijn forum lag niet eens plat!
Toch ben ik op zoek naar een betere hosting