niet meer in beheerpaneel komen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Fernande

niet meer in beheerpaneel komen

Bericht door Fernande » 13 jan 2010, 18:07

Hallo allemaal, ik heb net mn eigen forum opgezet, is een paar dagen goed gegaan, maar nu in één keer kan ik niet meer met mn wachwoord in het beheerpaneel komen....
ik weet mn wachtwoord uiteraard maar die pakt ie niet meer, weet iemand hoe en wat of waar en hoe ik een reset kan doen?
Deze vraag zal misschien wel eerder gesteld zijn, misschien dat iemand mij op het antwoord kan wijzen?

Vriendelijk bedankt en groeten van Fernande.

Fernande

Re: niet meer in beheerpaneel komen

Bericht door Fernande » 13 jan 2010, 23:35

ik zal iets specifieker zijn, zodra ik uilog of mn pc is uit geweest, neemt hij mn gebruikersnaam en wachtwoord niet aan...
is er iemand die mij aub een antwoord kan /wil geven???

FreakyBlue
Contacteer:

Bericht door FreakyBlue » 14 jan 2010, 09:29

Dat kan niet zomaar ineens gebeuren. Heb je iets verandert aan files, instellingen oid?
Weet je zeker dat je het juiste wachtwoord gebruikt (hoofdletter gevoelig)?
En laat anders je forum eens een nieuw wachtwoord sturen, door op de link te klikken: wachtwoord vergeten.
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 14 jan 2010, 11:28

We gaan hier verder; viewtopic.php?f=40&t=52657

Gesloten