- Adres van je forum: http://www.reena.nl
phpBB versie: 3.0.6
Wat is het probleem?
massmail?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: massmail?
Beheerderpaneel >> Systeem >> Algemene taken >> Massa e-mail
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
pfff echt erg ik kan het gewoon niet vinden :SDavid schreef:Beheerderpaneel >> Systeem >> Algemene taken >> Massa e-mail
Wat is je forum url?
Graag voortaan gewoon de support template invullen, hij staat er niet voor niets.
Graag voortaan gewoon de support template invullen, hij staat er niet voor niets.
sorry ik was het even vergeten url is www.reena.nlpaul schreef:Wat is je forum url?
weeet niemand het? 

- AirWarrior
Ga naar je beheerderspaneel van je forum en klik op de TAB "Systeem"Reena schreef:pfff echt erg ik kan het gewoon niet vinden :SDavid schreef:Beheerderpaneel >> Systeem >> Algemene taken >> Massa e-mail
Dan kijk je links op die pagina en zie je staan: "Algemene Taken"
Daaronder staat "Massa e-mail"
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
Ga naar het beheerderspaneel
Hier staat dan "systeem"

en nadat je op systeem hebt geklikt staat dit aan de linkerkant
klik daar op massa e-mails

Hier staat dan "systeem"
en nadat je op systeem hebt geklikt staat dit aan de linkerkant
klik daar op massa e-mails
Heeeeeeeeel raaar maaar dat onbreekt er bij mij de optie massa mail :S
dit is wat ik heb
Algemene taken
Spiders/Robots
Taalpakketten
PHP-informatie
Beheer meldingen/afkeur redenen
dit is wat ik heb
Algemene taken
Spiders/Robots
Taalpakketten
PHP-informatie
Beheer meldingen/afkeur redenen
Heb jij de account die het forum geïnstalleerd heeft? Dus het volledige beheer?
Zo nee, dan kan het zijn dat je niet volledige beheerderspermissies hebt.
Jeroen
Yess die account heb ik..volledige beheer...Pietje schreef:Heb jij de account die het forum geïnstalleerd heeft? Dus het volledige beheer?
Kan je dan eens onder het tabblad Systeem en vervolgens op Beheerderspaneel klikken. Dan krijg je een overzicht van alle modules in het beheerderspaneel. Klik vervolgens dus weer op systeem, en kijk of de massa mail module wel ingeschakeld is.
Jeroen
nee het staat er dus helemaal niet :S
Heb je ook al geprobeerd of je de module opnieuw toe kan voegen?
Dat doe je op dezelfde plek, dus in het modulebeheer. Bij het toevoegen in de dropdown zoeken naar Massa e-mail. Vergeet na het toevoegen niet de module ook in te schakelen (als je hem uberhaupt kan vinden).
Dat doe je op dezelfde plek, dus in het modulebeheer. Bij het toevoegen in de dropdown zoeken naar Massa e-mail. Vergeet na het toevoegen niet de module ook in te schakelen (als je hem uberhaupt kan vinden).
Jeroen
pff ik heb het toegevoegd maaar nu weet ik nu hoe ik erbij kom!!! dit is echt vermoeiend :SPietje schreef:Heb je ook al geprobeerd of je de module opnieuw toe kan voegen?
Als je hem op de goede plek hebt toegevoegd...
Kun je hem in je beheerderpaneel vinden onder de TAB: systeem
Zoniet dan zou ik even zoeken waar je hem hebt toegevoegt zoals pietje zegt, en dan via de zelfde weg naar de pagina gaan in je Beheerderspaneel;)
Kun je hem in je beheerderpaneel vinden onder de TAB: systeem
Zoniet dan zou ik even zoeken waar je hem hebt toegevoegt zoals pietje zegt, en dan via de zelfde weg naar de pagina gaan in je Beheerderspaneel;)
Pfff ik heb het toegevoegd, maaar ik zie het nergens meeer :S wat eeen gedoeeeeeeeeeeee 

Leg eens uit, waar en hoe je hem hebt toegevoegd? Gewoon precies zoals jij hebt gedaan, geef ook alle instellingen even...
Op je screenshot zie ik heb wel als module staan, maar hij staat niet in het juiste rijtje:(
Klik eens op wijzigen van je module en kijk of de instellingen zo staan als op de foto
http://www.watisnf.nl/voorbeeld.jpg
(hij is te groot om op het forum te plaatsen)
Klik eens op wijzigen van je module en kijk of de instellingen zo staan als op de foto
http://www.watisnf.nl/voorbeeld.jpg
(hij is te groot om op het forum te plaatsen)