Als ik op template verneuwen klik verdwijnen icoontjes

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Fallcon

Als ik op template verneuwen klik verdwijnen icoontjes

Bericht door Fallcon » 02 jan 2010, 15:45

• Adres van je forum: http://www.yourttworld.nl
    Event. modificaties op je forum: N.V.T.
    Wanneer ontstond het probleem? Vandaag 02-01-2009
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? N.V.T.
    Wat is het probleem?
Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje wat ik niet verholpen krijg.

Ik heb vandaag dingen willen aanpassen aan het forum, die vervolgens alleen zichtbaar zijn als je de template vernieuwd. Maar telkens als ik deze vernieuw zijn al mijn icoontjes weg die ik heb ingesteld voor aantonen van nieuwe berichten, gesloten berichten, links, hot item etc. Deze heb ik ingesteld via het beheerderspaneel van het forum, moet ik dit ook ergens instellen via bijvoorbeeld FTP? Moet ik nog bestanden daar aanpassen of is hier niks aan te doen??

Vriendelijke groet en alvast heel erg bedankt...

..

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Als ik op template verneuwen klik verdwijnen icoontjes

Bericht door Paul » 02 jan 2010, 16:16

Hoe heb je de iconen ingesteld? Wat heb je er precies voor aangepast?

Fallcon

Bericht door Fallcon » 02 jan 2010, 17:02

Nou ik ben dus naar het beheerders paneel gegaan van mijn forum dan naar stijl-afbeeldingsets en dan heb ik blij mijn gebruikte template op wijzig geklikt. Daar kan ik dan afbeeldingen kiezen voor bijv Nieuwe berichten, gesloten berichten, verplaatste berichten etc. Maar als ik deze heb ingesteld en opgeslagen en ik klik dan op template vernieuwen dan ben ik al die instellingen van de icoontjes weer kwijt. Hoe kan dit...

Jeroen

Bericht door Jeroen » 02 jan 2010, 17:05

Omdat hij de standaard ingestelde bestandsnamen gebruikt. Waarschijnlijk hebben de icoontjes die jij zelf toegevoegd hebt een andere naam als de standaard icoontjes. Bij vernieuwen refreshed hij dus naar de standaard icoontjes.

Wat je dus kan doen is je eigen icoontjes dezelfde naam geven (en dus in principe overschrijven) als de standaard icoontjes. Dan pakt hij bij een vernieuwing dus je eigen icoontjes.

Je bedoeld waarschijnlijk imageset vernieuwen i.p.v. template, want bij template kan je geen afbeeldingen toevoegen.
Jeroen

Fallcon

Bericht door Fallcon » 02 jan 2010, 17:09

Pietje schreef:Omdat hij de standaard ingestelde bestandsnamen gebruikt. Waarschijnlijk hebben de icoontjes die jij zelf toegevoegd hebt een andere naam als de standaard icoontjes. Bij vernieuwen refreshed hij dus naar de standaard icoontjes.

Wat je dus kan doen is je eigen icoontjes dezelfde naam geven (en dus in principe overschrijven) als de standaard icoontjes. Dan pakt hij bij een vernieuwing dus je eigen icoontjes.

Je bedoeld waarschijnlijk imageset vernieuwen i.p.v. template, want bij template kan je geen afbeeldingen toevoegen.
Nee dat klopt haha maar gebeurd als ik de template vernieuw dan heeft hij die icoontjes niet meer bij de forums staan. terwijl net toen ik het weer opnieuw had ingesteld en weer op vernieuwen had geklikt ze echter wel weer blijven staan, is heel raar. Maar ik gebruik ook gewoon de standaard icoontjes van de template ik heb niks zelf toegevoegd van icoontjes..

Jeroen

Bericht door Jeroen » 02 jan 2010, 17:10

Verplaatst naar 3.0 Stijlen
- Pietje
Jeroen

Fallcon

Bericht door Fallcon » 02 jan 2010, 20:32

hmmmm.... vind het raar maar het is al opgelost... Ik heb de icoontjes allemaal overnieuw ingesteld omdat ik ze kwijt was natuurlijk naar het vernieuwen, en toen ik alles weer terug had ingesteld en op vernieuwen nu aanklik blijven alle icoontjes gewoon staan.... Heb dus niks aangepast en of veranderd alleen de icoontjes weer overnieuw ingesteld en nu blijven ze gewoon staan naar het vernieuwen...

Vreemd maar gelukkig wel hiermee opgelost!!

Plaats reactie