domeinnaam verhuizen

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
Herptile

domeinnaam verhuizen

Bericht door Herptile » 14 dec 2009, 19:15

Wij hebben momenteel een omeinnaam staan en gaan binnenkort bij een andere host een nieuw paket maken beter en goedkoper)
Ook gaan we ineens bij dit hostingspaket een nieuwe domeinnaam nemen, een .eu extentie.

Nu zouden we graag ook onze .be behouden, maar waar we de nieuwe hosting gaan doen doen ze enkel domeinnamen met hostingspakket, dus enkel de .be domeinnaam kunnen we daar niet extra laten onderbrengen.

Nu vroeg ik me af waar we dit eventueel wel kunnen doen en er zo voor zorgen dat ot het inde der tijden iedereen die naar de .be surft automatisch op de .eu komt.

Dus we zoeken eigenlijk een firma die (liefst zogoedkoop mogelijk) de domeinnaam kan plaatsen en forwrden naar de .eu domennaam

marian0810
Contacteer:

Re: domeinnaam verhuizen

Bericht door marian0810 » 14 dec 2009, 20:43

Welke host is dat dan waar je geen domeinnaam kunt laten doorverwijzen? Ik dacht dat ze dat allemaal deden :? En wat vind je goedkoop?

Kevin
Contacteer:

Re: domeinnaam verhuizen

Bericht door Kevin » 15 dec 2009, 08:02

Het varieert tussen 4 en 15 euro per jaar globaal gezien, er zijn er genoeg waarbij je alleen een domeinnaam kan afnemen en die zelf door linkt naar je werkende domein.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Plaats reactie