phpBB.nl Awards 2009 - discussie
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
- AirWarrior
Re: phpBB.nl Awards 2009 - discussie
Nu heb ik in ieder geval 1 stem, dan ben ik al blij.
Ik hoef niet te winnen, doe meer mee voor de feedback.
Ik hoef niet te winnen, doe meer mee voor de feedback.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
Ik heb ook op een forum gezien die de leden gewoon lieten kiezen wie zei zou stemmen, ze had gewoon een lijst met alle fora (Behalve eigen forum) in een poll, en toen gestemd daarop.Ger schreef:Op jezelf stemmen vind ik niet bepaald sjiek... Ik stem dan ook gewoon niet. Misschien een tip voor de volgende keer, dat deelnemers automatisch uitgesloten zijn van stemmen.
Ik neem ook deel, heb gestemd, maar niet op mezelf.
Dat is ook een hele mooie en nette manier!paul schreef:Ik heb ook op een forum gezien die de leden gewoon lieten kiezen wie zei zou stemmen, ze had gewoon een lijst met alle fora (Behalve eigen forum) in een poll, en toen gestemd daarop.Ger schreef:Op jezelf stemmen vind ik niet bepaald sjiek... Ik stem dan ook gewoon niet. Misschien een tip voor de volgende keer, dat deelnemers automatisch uitgesloten zijn van stemmen.

Jeroen
- BennyBernaer
- Contacteer:
Ik ben heel erg benieuwd 

Anders ik wel!BennyBernaer schreef:Ik ben heel erg benieuwd

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
De uitslag zal snel volgen, we zijn er momenteel over in discussie.
-
- Contacteer:
dito. Stemmen moet je wel kunnen als deelnemer, maar is wel een beetje ethisch verantwoord omdat niet op je zelf te doen.. Ik heb iemand anders dan ook blij gemaakt met mn stem waarschijnlijk (ja weet niet of hij er op zit te wachtenTazmanian schreef:Ik neem ook deel, heb gestemd, maar niet op mezelf.

ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich
What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42
What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42
- BennyBernaer
- Contacteer:
En nog steeds geen nieuws?
Geef ze even de tijd, joh. 

- BennyBernaer
- Contacteer:
Ger schreef:Geef ze even de tijd, joh.
Ja dat is ook waar ben gewoon erg benieuwd ^^
De uitslag komt binnenkort, we zijn er nog mee bezig
.

Succes ermee, er zal best het nodige besproken moeten worden.
Laatst gewijzigd door Kevin op 03 dec 2009, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Ik vind het al goed te horen, dat het niet 1 2 3 wordt besloten! Het is het eerste jaar dat ik het volg en ook meedoe. Dus tis zowieso al spannend. Het zal heel wat werk kosten achter de schermen! Dus vind goed dat alles goed wordt besproken!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
In principe is de uitslag er al (Zeker die van het publiek, want dat is de meeste stemmen wint), maar ook van de jury is er in principe al een uitslag. Wel moet er nog even over dingen mbt die uitslag overlegt worden, en er een mooie post over geschreven worden. Dit kost gewoon even een aantal dagen.
Ik hoop dit weekend dat we een uitslag hebben, maar daarover durf ik niets met zekerheid te zeggen
Ik hoop dit weekend dat we een uitslag hebben, maar daarover durf ik niets met zekerheid te zeggen

Ik denk dat het de dag voor de dag na dat het af is bekend wordt gemaakt 

Jeroen
Het is gewoon klaar wanneer het klaar is en dat is hopelijk zo snel mogelijk. Dacht dat deze strekking ondertussen wel logisch was in de wereld van phpBB, ben in ieder geval al wel benieuwd naar de bekendmaking.Pietje schreef:Ik denk dat het de dag voor de dag na dat het af is bekend wordt gemaakt
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
Klaar wanneer het klaar is is hetzelfde als de dag voor de dag na dat het af is hoor 

Jeroen
De spanning bij de contestands (hier in elk geval) is te snijdenDoubleJ schreef:Het is gewoon klaar wanneer het klaar is en dat is hopelijk zo snel mogelijk. Dacht dat deze strekking ondertussen wel logisch was in de wereld van phpBB, ben in ieder geval al wel benieuwd naar de bekendmaking.Pietje schreef:Ik denk dat het de dag voor de dag na dat het af is bekend wordt gemaakt

De winnaars zijn bekend hoor!
Winnaars gefeliciteerd!
En iedereen ontzettend bedankt voor het meedoen. En als je dit jaar laag gescoort hebt, dan heb je volgend jaar gewoon weer kans.

En iedereen ontzettend bedankt voor het meedoen. En als je dit jaar laag gescoort hebt, dan heb je volgend jaar gewoon weer kans.