Updatebestanden downloaden lukt niet

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
isoaps

Updatebestanden downloaden lukt niet

Bericht door isoaps » 25 nov 2009, 16:37

• Adres van je forum: http://www.isoaps.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: Hide BB-code; htmlmailedit; jQuery Text Area Resizer; HTML Email; NV Who was here; Welkomstprivé bericht voor nieuw geregistreerd lid; Prime Login via E-mail; Quote Remover; rss-feeds; seo; similar-topics; Topic SiteMap;
    Wanneer ontstond het probleem? Na het downloaden van de bewerkte bestanden/uploaden via FTP
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Database geupdate phpBB voor versie 3.0.6
    Wat is het probleem?
Bij het updaten naar versie 3.06 verschijnt er een error als je de bewerkte/nieuwe bestanden wilt downloaden of direct wil uploaden via FTP:

Code: Selecteer alles

Algemene fout
Methodes voor samenvoegen probleemgevende bestanden niet correct geselecteerd.
Terwijl alle rondjes gewoon stonden aangevinkt.

Jeroen

Re: Updatebestanden downloaden lukt niet

Bericht door Jeroen » 25 nov 2009, 17:02

Gebruik je gewoon het update pakket van phpBB.nl/phpBB.com?
De volledige /install/ map geupload? Probeer de /install/ map anders eens opnieuw te uploaden.
Jeroen

isoaps

Bericht door isoaps » 25 nov 2009, 21:19

Ik heb de installatiemap weer verwijderd nadat het niet lukte, om zo het forum niet gesloten te blijven houden. Ik heb gewoon de Automatische updater gebruikt die hier te downloaden is.

Ik heb ze geupload. Er worden verschillen gezocht in 346 bestanden. Nadat ik op de opslaanknop heb geklikt krijg ik kort:
Bezig met samenvoegen verschillen
Momenteel worden de laatste wijzigingen verzameld.

Wacht alstublieft tot phpBB alle handelingen op de gewijzigde bestanden heeft uitgevoerd.
in beeld, en daarna komt weer de algemene fout.

Mendel
Contacteer:

Bericht door Mendel » 25 nov 2009, 22:17

Probeer het eens met de versie van phpbb.com, die liep bij mij bij een soortgelijk probleem wel door :)

Gesloten