foutmeldingen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
steene

foutmeldingen

Bericht door steene » 23 nov 2009, 05:01

• Adres van je forum: http://www.logopedia.be
    Event. modificaties op je forum: Quick reply + reIMG auto resize
    Wanneer ontstond het probleem? na update + installatie quick reply
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Quick reply
    Wat is het probleem?

Alles lijkt te werken op mijn forum, reIMG resize, quickreply, de update ging vrij vlot maar als ik naar mijn beheerderspaneel ga en ik wil daar GROEPEN BEHEREN aanklikken (enkel die pagina) krijg ik volgende foutmelding:
    'user_options' => 2943, PHP Notice: in file /adm/index.php on line 150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions_user.php:1)
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /adm/index.php on line 152: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions_user.php:1)
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /adm/index.php on line 153: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions_user.php:1)
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /adm/index.php on line 154: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions_user.php:1)

Ook bij forum automatisch opschonen, forummoderators, gebruikerspermissies voor forums, groepspermissies voor forums, forumpermissies kopiëren, inactieve gebruikers, gebruikerspermissies, aangepaste profielvelden, groepen beheren, groepspermissies, ... krijg ik diezelfde foutmelding!

Kan iemand mij hierbij helpen aub. ?
    Alvast bedankt

Hier kunt u een foutmelding volop aan het werk zien?
[url]http://www.logopedia.be/ucp.php?mode=lo ... fd122a630f[/url]

EelkeB

Re: foutmeldingen

Bericht door EelkeB » 23 nov 2009, 08:06

Heb je er bewust voor gekozen om een speciale Quick Reply MOD te installeren? Want 3.0.6 voegt nu net Quick Reply standaard toe. Maar goed, dat terzijde.

Controleer eerst eens of er in het bestand /includes/functions_user.php niks voor de <?php aan het begin van het bestand, of achter de ?> aan het eind van het bestand staat. Dat kunnen ook spaties of enters zijn, dus het kan goed dat het niet direct opvalt, met name aan het eind. Alles buiten deze limiters wordt gezien als output die as-is naar de browser gestuurd moet worden. Dit forceert in PHP om de HTTP headers te versturen. Als dan later in het script nog iets gedaan wordt waarvoor de HTTP-headers nog gewijzigd moeten worden (bijvoorbeeld het zetten van een cookie), dan zal er een foutmelding worden gegeven, die letterlijk zegt, "het is niet meer mogelijk om de headers te wijzigen, want ze zijn al verstuurd". Hij verteld je er ook bij dat de output (die dus het versturen van de headers heeft veroorzaakt) begonnen is in het bestand /includes/functions_user.php. Dat is dus de eerste plek om te onderzoeken.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 23 nov 2009, 09:27

Haal de tekst

Code: Selecteer alles

'user_options' => 2943,
weg voor <?php in includes/functions_user.php

EelkeB

Bericht door EelkeB » 23 nov 2009, 09:52

Niet goed gekeken, mijn "spatie of enter" zal inderdaad de tekst zijn die Paul aangeeft.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

steene

Bericht door steene » 23 nov 2009, 13:11

Ik zag dat staan bij nieuwe features, en wou ook quick reply. Ik begrijp het niet na upgrade van het forum naar 3.0.6, zag ik nergens een quick reply functie! Daarom heb ik er zelf één geïnstalleerd.

Maar door te doen wat jullie zeiden werkt het wel weer.

Hoe dan ook bedankt, mijn forum lijkt weer goed te werken! ECHT BEDANKT !!!
Laatst gewijzigd door steene op 24 nov 2009, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.

steene

Bericht door steene » 24 nov 2009, 12:27

...

Gesloten