Prosilver of Subsilver2?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
djfred

Prosilver of Subsilver2?

Bericht door djfred » 16 nov 2009, 17:09

• Adres van je forum: http:// nvt
    Event. modificaties op je forum: nvt
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nope
    Wat is het probleem?
Ik kan geen goede gefundeerde keuze maken tussen Prosilver en subsilver 2

Ik heb een vraag over de style keuze. Ik wil namelijk een gratis skin downloaden, maar kom er niet echt wat de beste keuze is.

1.Hoe kan ik nou zien wat voor een skin het is Prosilver of Subsilver2?
2.Wat is nou precies het verschil tussen Prosilver of Subsilver2?
3. Welk van de twee stylen kan ik naar jullie mening het beste nemen? Wat zijn de voor en nadelen? Ook gericht op de toekomst/ontwikkeling van de phpbb forums.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,

Freddy
..

EelkeB

Re: Prosilver of Subsilver2?

Bericht door EelkeB » 16 nov 2009, 20:29

Als je een stijl gaat downloaden is natuurlijk het belangrijkste dat je hem mooi vind. :)

Als je bekend bent met de discussie (of eigenlijk is het dat nog nauwelijks meer) tabellen vs. divs/css voor opmaak op websites, dan weet je meteen wat het essentiële verschil is tussen subsilver2 (tabellen) en prosilver (divs/css). Ik vind zelf overigens dat het in prosilver misschien een beetje ver doorgetrokken is, uiteindelijk worden veel schermen in een forum als een tabel gepresenteerd, dus dan is een tabel geen onlogische keuze. Het grote bezwaar tegen tabellen als layout-element geldt (wat mij betreft) met name als een layout niet herkenbaar is als tabel, maar er onder water wel een tabel wordt gebruikt.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

marian0810
Contacteer:

Bericht door marian0810 » 16 nov 2009, 21:05

Mijn ervaring is dat het forum met prosilver langzamer is. En ik vind het ook nog eens foeilelijk :roll:

joept
Contacteer:

Bericht door joept » 17 nov 2009, 14:29

Tja, als je nog met phpBB2 hebt gewerkt zou ik gaan voor Subsilver2, dan veranderd er bijna niks voor de gebruikers.

djfred

Bericht door djfred » 18 nov 2009, 16:01

Bedankt voor jullie reacties. Hier had ik wat aan! :D

Gesloten