Op 28 november zal er tijdens de HCC dagen een phpBB meeting zijn. Diverse teamleden van zowel de Nederlandse phpBB website's; (phpBB.nl en phpBBservice.nl) als wel van phpBB.com zullen aanwezig zijn.
Het doel van deze meeting is elkaar te ontmoeten, zodat we eens zien wie wie is

Net als vorig jaar zullen we afspreken op het ontmoetingsplein van de HCC bij elkaar te komen. Het exacte tijdstip hiervan is op dit moment nog niet bekend, dit zal echter wel halverwege de middag komen te liggen.
Om mij een idee te geven wie er precies komen willen we graag iedereen vragen die eventueel wilt komen mij te e-mailen op paul999@phpbb.com t.a.v meeting , vermeld alsjeblieft je gebruikersnaam erbij, en op welke site dit is, zodat we een goed overzicht hebben.
Hou er rekening mee dat de entree prijs voor de toegang tot de HCC dagen uiteraard door jouw zelf betaald moeten worden. Je dient ook zelf voor een kaartje te zorgen!
De kosten van een kaartje bedragen € 7,50 via internet, en op de dag zelf € 12,50. Dit kan via de site van de HME, http://www.hme2009.nl/tickets.html
Mocht je eventueel vragen hebben kan je die tevens naar mij (Ik organiseer in het geheel de meeting namelijk) sturen, via een e-mail op het volgende adres: paul999@phpbb.com .