Extra Module aanmaken

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
coolegino

Extra Module aanmaken

Bericht door coolegino » 10 nov 2009, 23:05

• Adres van je forum: -
    Event. modificaties op je forum: -
    Wanneer ontstond het probleem? Geen probleem
    phpBB versie: 3.0.6 RC3

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? -
    Wat is je vraag?
Hoe maak ik een extra module? Heb dit wel al gedaan in het acp, maar waarschijnlijk moeten er nog bestanden bij komen.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Extra Module aanmaken

Bericht door Paul » 10 nov 2009, 23:12

Wat voor extra module? Wat probeer je exact?

Jeroen

Bericht door Jeroen » 11 nov 2009, 11:32

Een module voor een modificatie of wil je zelf wat maken?
Voor een MOD moet je bij Beheerderspaneel -> Tabblad systeem -> Beheerderspaneel zijn als je een module wilt toevoegen in het beheerderspaneel.

Maar weet niet of je dat bedoeld met module ;)
Jeroen

coolegino

Bericht door coolegino » 11 nov 2009, 13:07

Ik heb een module aangemaakt genaamd 'Hulp Admin'

Maar die mag bijvoorbeeld geen instellingen veranderen en zo, dus die knopjes wil ik verwijderen bij de 'Hulp Admin' Maar als ik hem dan aanmaak bij systeem, dan kan je daarna kiezen uit: Moderatiepaneel, Beheerderspaneel en Gebruikerspaneel. (Bij Kies Module Methode) Daar wou ik dus ook een Hulp Admin Paneel tussen hebben staan, zodat ik daar zelf de juiste modules kan toevoegen.

Jeroen

Bericht door Jeroen » 11 nov 2009, 13:15

Je wil een compleet nieuw beheerderspaneel aan maken eigenlijk?
Dat is wel een enorme klus, en ik denk dat er een betere/makkelijkere oplossing is.

Als die persoon maar bepaalde dingen mag doen in het beheerderspaneel, kan jij hem ook beheerderspermissies geven, en dan kan je precies instellen wat hij wel of niet mag in het huidige beheerderspaneel. Dus dan ziet diegene alleen nog maar de knoppen waarvan jij hebt aangegeven dat hij ze nog mag zien, en voor jou is het paneel nog gewoon hetzelfde :)
Jeroen

Gesloten