Bericht verdwenen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Egbert Zijlema
Contacteer:

Bericht verdwenen

Bericht door Egbert Zijlema » 08 nov 2009, 22:45

• Adres van je forum: http://www.damsterkraant.nl/damsterforum
    Event. modificaties op je forum: nvt
    Wanneer ontstond het probleem? niet te traceren
    phpBB versie: 3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nvt
    Wat is het probleem? bericht verdwenen na het klikken op Bevestig
Een van de gebruikers op mijn forum raakt nu al voor de tweede keer een nieuw bericht kwijt op het moment dat ze op de Bevestig-knop klikt. Het bericht verschijnt dus niet op het forum, terwijl de concept-tekst wel verdwijnt. Dit gebeurt vooral bij langere (tijdrovende) berichten. Zit er een tijdslimiet aan een edit-sessie? Ik probeer het probleem nu na te spelen door een heel lang bericht te schrijven onder het account van die gebruiker. Maar het lukt me maar niet het bericht kwijt te raken.
Gegroet,
Egbert Zijlema

Homo sapiens non urinat in ventum

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Bericht verdwenen

Bericht door Paul » 08 nov 2009, 23:29

Krijgt ze een fout erbij? Zo ja welke?

Egbert Zijlema
Contacteer:

Bericht door Egbert Zijlema » 08 nov 2009, 23:43

Was ik al bang voor dat iemand dat zou vragen.

Ik vrees dat ze dat door de frustratie van het moment niet heeft meegekregen; ze heeft het mij in elk geval niet gemeld terwijl ze daarin meestal aardig precies is. Daarom probeerde ik het ook "na te spelen" in de hoop een foutmelding te genereren. Maar goed, ik zal het haar toch nog even vragen. Je hoort nader.
Gegroet,
Egbert Zijlema

Egbert Zijlema
Contacteer:

Bericht door Egbert Zijlema » 09 nov 2009, 11:53

paul schreef:Krijgt ze een fout erbij? Zo ja welke?
Hi Paul,
Nee, ze kreeg geen foutmelding, althans die heeft ze niet gezien. Ze schakelde na de klik op de "Bevestig"-knop terug naar het forum en zag daar een bericht verschijnen van een ander forumlid, dat blijkbaar op het zelfde moment bezig was. Haar eigen bericht verscheen niet. Wel haar "frustratieberichtje" dat ze vrijwel direct daarna schreef en opstuurde. Ze kan dus niet zo lang met een sessie zijn beziggeweest dat ze automatisch werd uitgelogd, zo meldt een van de meer ervaren gebruikers me.

Heb je hier wat aan?
Gegroet,
Egbert Zijlema

Gesloten