Op een ander fora wordt gedreigd met het plat leggen van mijn forum, dat dit binnen 5 minuten te realiseren is, mijn vraag, kan dat?
Graag geen voorbeelden "how to do it", maar eventuele tips om het te voorkomen.
Draai de nieuwste software, wachtwoorden zijn niet "simpel" en mijn hosting provider (yourhosting) is zo ver ik weet ook goed beveiligd..
Maak ik mij terecht zorgen? Of niet?
forum 3.05 te hacken?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: forum 3.05 te hacken?
phpBB3 kent geen security problemen sinds de release van 3.0.0, het is dus haast onmogelijk om je forum te hacken door een probleem in phpBB3.
of te wel, alleen wanneer men je ftp gegevens hebben of je admin login kunnen ze je forum softwarematig verpesten?
Correct, of wanneer er gebruik gemaakt wordt van andere software, inclusief MODs, welke onveilig zijn.
de mods die ik draai hebben allemaal een release van phpbb.com, dus dat zal dan wel veilig zijn toch?
Als ze in de MOD database staan zijn ze goedgekeurd en uitgebreid getest door het MOD team. Je kan er dan wel van uit gaan dat ze veilig zijn 

Jeroen