verplaatsen zoekvensterje
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

verplaatsen zoekvensterje
Op dit forum staat aan de rechter bovenkant het zoekvenstertje met gelijknamige knop ergens midden in de banner.
Is er een eenvoudige manier om die plaats te veranderen zoals bijvoorbeeld in dit forum?
Is er een eenvoudige manier om die plaats te veranderen zoals bijvoorbeeld in dit forum?
Re: verplaatsen zoekvensterje
Het verplaatsen van het zoekvenstertje is inmiddels gelukt!
Dit brengt helaas weer een vraag met zich mee
De tekst "uitgebreid zoeken" is blank. dat is tegen de nieuwe achtergrond niet te lezen... Hoe verander ik de kleur?
Dit brengt helaas weer een vraag met zich mee

De tekst "uitgebreid zoeken" is blank. dat is tegen de nieuwe achtergrond niet te lezen... Hoe verander ik de kleur?
In 
styles/prosilver/theme/colours.css
. Zo uit mijn hoofd weet ik even niet welke je moet hebben, maar er zal vast iets van search in de naam staan. 
Ja, ik heb inderdaad iets gevonden, maar dat heeft betrekking op het venstertje en niet op de tekst die er onder staat. Ik zoek me suf 

- marian0810
- Contacteer:
Je moet dit stukje hebben:
Alleen verander je daar zo te zien ook meteen je forum- en categorietitels mee, als je dat niet wilt zou je alleen dat ene linkje in je html een kleur kunnen geven.
Dan moet je in je overall_header.html dit
veranderen in:
waarbij je van
Code: Selecteer alles
/* Links on gradient backgrounds */
#search-box a:link, .navbg a:link, .forumbg .header a:link, .forabg .header a:link, th a:link {
color: #FFFFFF;
}
#search-box a:visited, .navbg a:visited, .forumbg .header a:visited, .forabg .header a:visited, th a:visited {
color: #FFFFFF;
}
#search-box a:hover, .navbg a:hover, .forumbg .header a:hover, .forabg .header a:hover, th a:hover {
color: #A8D8FF;
}
#search-box a:active, .navbg a:active, .forumbg .header a:active, .forabg .header a:active, th a:active {
color: #C8E6FF;
}
Dan moet je in je overall_header.html dit
{L_SEARCH_ADV}
<span style="color: #000000;">{L_SEARCH_ADV}</span>
de kleur kunt maken die je wilt hebben.Re: verplaatsen zoekvensterje
En ook dat is gelukt.
Knap dat je dat allemaal weet.
Er is nog 1 kleinigheid, de mouse over situatie die bij alle andere links rood is bestaat niet meer voor deze link..
Hoe komt dat?
Knap dat je dat allemaal weet.
Er is nog 1 kleinigheid, de mouse over situatie die bij alle andere links rood is bestaat niet meer voor deze link..
Hoe komt dat?
- marian0810
- Contacteer:
Okee, dan moet je het iets anders doen.
Zoek in je colours.css naar
En zet daaronder:
En dan in je overall_header.html verander je
in

Zoek in je colours.css naar
#search-box a:active, .navbg a:active, .forumbg .header a:active, .forabg .header a:active, th a:active {
color: #C8E6FF;
}
.search-adv {
color: #5364aa;
text-decoration: none;
}
.search-adv:hover {
color: #D31141;
text-decoration: none;
}
<span style="color: #5364aa;">
<span class="search-adv">
Kun jij ook hoor, kwestie van veel proberen, veel fouten maken en veel googelen. En altijd zorgen voor een goede backup!Knap dat je dat allemaal weet.