Lijst groepsleden met mailadres weergeven

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
DeVisboer

Lijst groepsleden met mailadres weergeven

Bericht door DeVisboer » 24 sep 2009, 11:42

In ons forum (van een club) zijn de clubleden in groep x geplaatst, alle andere geregistreerden niet. Nu wil ik voor de secretaris een lijst van nicknames met mailadressen hebben, zodat we de administratie kunnen updaten. Iemand een idee hoe ik dat in één keer kan doen? (we hebben veel leden en het is onbegonnen werk van iedereen alles op te gaan zoeken.

FreakyBlue
Contacteer:

Re: Lijst groepsleden met mailadres weergeven

Bericht door FreakyBlue » 24 sep 2009, 11:53

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Kan je iets duidelijker zijn?
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

DeVisboer

Bericht door DeVisboer » 24 sep 2009, 12:16

OK, ik probeer het.

We hebben 1000+ gebruikers. De helft daarvan is lid van onze club en is in een groep geplaatst. Nu kan ik in het beheerderspaneel een overzicht zien van groepsleden. In die lijst staat hun e-mailadres niet vermeld (dat wel in de forumdatabase staat). Hoe krijg ik een groepsoverzicht met vermelding van het mailadres? (als tekst, niet als link).

Jeroen

Bericht door Jeroen » 24 sep 2009, 17:08

Er is een MOD beschikbaar op phpBB.com waarmee je per groep e-mail adressen kunt tonen en ze in een keer in een e-mail bericht kan plakken. Ik heb het over de ACP User Email List MOD. Let op: deze MOD is niet gecontrolleerd/goedgekeurd door het phpBB.com MOD team. Het gebruik ervan is dus op eigen risico!

Maar met die MOD kan je wel bereiken wat je bedoeld ;)
Jeroen

DeVisboer

Bericht door DeVisboer » 24 sep 2009, 19:53

Dank voor je reactie! Die MOD laat ik in dat geval maar even voor wat het is. Geen mogelijkheid om het via phpmyadmin als zodanig te exporteren?

Ik zag dat je de groepsleden-aanduiding niet in de userlijst kan terugvinden, maar wel in de groepslijst, waar de usernummers weer aan de groep gekoppeld zijn. Als ik beide in excel open, kan ik met wat sorteren op usernummer een lijstje maken, hoop ik. Ik ga er eens mee spelen.

Gesloten