2 forums met verschillende styles, op dezelfde database
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
2 forums met verschillende styles, op dezelfde database
Hallo,
Ik heb mijn site in 2 verschillende stijlen, omdat ik me forum inbouw zou ik deze ook in 2 stijlen willen hebben, maar zodat de posts etc. bij beide forums hetzelfde zijn.
Maar ik heb het volgende probleem:
Het lukt me niet om bij 2 forums (dus 2 verschillende mappen) een verschillende stijl te maken zodat de informatie (zoals posts etc.) uit dezelfde database word haalt. De stijl die je kiest is namelijk ook opgeslagen in de database.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Alvast hartelijk bedankt.
Ik heb mijn site in 2 verschillende stijlen, omdat ik me forum inbouw zou ik deze ook in 2 stijlen willen hebben, maar zodat de posts etc. bij beide forums hetzelfde zijn.
Maar ik heb het volgende probleem:
Het lukt me niet om bij 2 forums (dus 2 verschillende mappen) een verschillende stijl te maken zodat de informatie (zoals posts etc.) uit dezelfde database word haalt. De stijl die je kiest is namelijk ook opgeslagen in de database.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Alvast hartelijk bedankt.
Re: 2 forums met verschillende styles, op dezelfde database
zou ik mischien de style in 2 verschillende tables kunnen opslaan? 1 voor elke style?
en hoe zou ik dit dan kunnen doen?
en hoe zou ik dit dan kunnen doen?
-
Vergeet dat idee, delete een forum, zodat je nog een forum overhoud, installeer beide style, en download de style link mod(echte naam weet ik niet) dan kan je achter de url toevoegen style=Naam stijl.
en weet je misschien waar ik die ""style link mod" kan downlaoden?
Ik heb al gezocht maar kan het zo niet vinden.
Ik heb al gezocht maar kan het zo niet vinden.
-
Vraag eens in het mod forum, daar weten ze vast de juiste naam.
Je kan ook per forum categorie/naam een andere stijl instellen hè?
Zoals wij bij het prikbord hebben: viewforum.php?f=61
Zoals wij bij het prikbord hebben: viewforum.php?f=61
-
zo heb je weer het probleem dat alles dubbel moet.
Wat hij nodig heeft, is een forum wat zich aanpast aan de url waar je vandaan komt.
Wat hij nodig heeft, is een forum wat zich aanpast aan de url waar je vandaan komt.