Mededeling boven inlog scherm

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
DjConfused

Mededeling boven inlog scherm

Bericht door DjConfused » 15 sep 2009, 08:27

Als je nu naar het forum gaat zie je alleen een inlogscherm.
Nu heb ik de ACP Announcement Centre 1.2.0 erop gezet, alleen zien de gasten het niet.

Wat moet ik aanpassen dat de gasten dat wel zien en de forum topics niet.

Alvast bedankt

Jeroen

Re: Mededeling boven inlog scherm

Bericht door Jeroen » 15 sep 2009, 15:14

Om je Announcement Centre ook zichtbaar te maken voor gasten, moet je op de configuratie pagina van die MOD de groep "gasten" ook selecteren. Ook moet je dan boven die groepen instelling het knopje "groepen" aanvinken.

Als je wilt dat gasten je forums niet kunnen zien:
Beheerderspaneel -> Tabblad permissies -> Permissies groepen -> Gasten -> en kan je daar tot in details ingeven wat gasten wel en niet mogen.
Jeroen

DjConfused

Re: Mededeling boven inlog scherm

Bericht door DjConfused » 15 sep 2009, 17:09

Dat staat allemaal goed..
Ze mogen alleen het inlog scherm zien en deze tekst:
http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/2/114545.jpg

Zonder dat ik de permissies hoef aan tepassen van de topics, moet dit toch lukken?

Een kennis van mij had een file aangepast zodat alleen het inlogscherm zichtbaar was, misschien moet ik dat ff terug draaien. maar weet zo nie welke file

Gesloten