Volgorde weergave rangen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
MartijnK
Contacteer:

Volgorde weergave rangen

Bericht door MartijnK » 01 sep 2009, 16:54

• Adres van je forum: http://17bsb.be/forum/
    Event. modificaties op je forum: geen
    Wanneer ontstond het probleem? nooit anders geweten
    phpBB versie: 3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nieuw forum
    Wat is het probleem?
Bij het weergeven van de lijst met Leden heb je de mogelijkheid te sorteren op RANG. Dit gebeurt vervolgens niet op alfabet, maar – naar ik vermoed – de volgorde waarin ik de rangen heb aangemaakt.
  • Is er een mogelijkheid deze volgorde aan te passen? Ik heb al geprobeerd via phpmyadmin het nummer van de rank_id aan te passen, maar dit heeft geen invloed op de weergegeven volgorde. FYI De standaardweergave in phpmyadmin – voordat je sorteert op is rank_id – is dezelfde als die in Leden gesorteerd op RANG.
  • Is er een mogelijkheid om de Leden standaard te sorteren op RANG? Nu wordt deze standaard gesorteerd op GEREGISTREERD OP.
Bedankt voor de hulp!
Martijn - Brussel

Gesloten